Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Xxxlbxxx
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2016

Kleding vinden

22 mei 2016

Hallo allemaal,

Ik zou graag een webshop willen beginnen en graag met leuke kleding voor meiden willen werken.

Ik hou zelf ook ontzettend van mode.
Ik heb heel Google al afgezocht voor de kleding inkoop ( groothandel )
Maar kan niks vinden wat echt leuk is het is allemaal oud bollig wat ik vind!

Ik wil graag de mode van nu zoeken maar kunnen jullie mij alsjeblieft helpen! Ibiza achtig en echt meisje meisje kleding. Wat gewoon niet te prijzig is en aantrekkelijk is.

Alvast hartstikke bedankt!
Xxx lotte
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: Kleding vinden

22 mei 2016

Hallo allemaal,

Ik zou graag een webshop willen beginnen en graag met leuke kleding voor meiden willen werken.

Ik hou zelf ook ontzettend van mode.
Ik heb heel Google al afgezocht voor de kleding inkoop ( groothandel )
Maar kan niks vinden wat echt leuk is het is allemaal oud bollig wat ik vind!

Ik wil graag de mode van nu zoeken maar kunnen jullie mij alsjeblieft helpen! Ibiza achtig en echt meisje meisje kleding. Wat gewoon niet te prijzig is en aantrekkelijk is.

Alvast hartstikke bedankt!
Xxx lotte
Ha Lotte,
Leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die enthousiast genoeg zijn om een webshop te beginnen.
Wees je er van bewust dat het vaak nog meer energie kost dan het runnen van een échte winkel. (Kvk inschrijven, rekening openen, teksten schrijven, designs regelen, webshoppakket opzetten, foto's maken, nieuwe producten toevoegen, inpakken, verzenden, labelen etc etc). Het lijkt misschien wel allemaal kleine dingen, maar alles bij elkaar kost enorm veel tijd. Je moet het écht leuk vinden om te doen. Hopelijk vind je het ook, want net als ik en andere webwinkeliers zijn we enthousiast over het vak :)

Daarnaast zullen mensen denk ik niet snel hun leveranciers prijsgeven, tenslotte wordt je een concurrent van ze. Misschien levert het wat op als gaat zoeken naar 'suppliers' en 'wholesale' ipv groothandels. Die zitten er vaak tussen om zelf nog iets bij te verdienen.

Mocht je vragen hebt, schroom niet om ze te vragen. Daar zijn we voor!

Succes! :)
 
Jorn Kooistra
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mei 2016
Contacteer:

Re: Kleding vinden

23 mei 2016

Hi Lotte,

Misschien dat dit topic interessant is? Onderaan vindt je ook gerelateerde berichten, waar ook andere partijen kleding aanbieden.

Succes!
 
ottovanpeer
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 maart 2016

Re: Kleding vinden

23 mei 2016

Al eens gekeken op de website van het Worldfashioncentre?  (http://www.worldfashioncentre.nl/)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht