Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
lizz10
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 juli 2014

Best verkochte items - titel. Help!

26 juli 2016

Voor mijn aankomende website wil ik een pagina maken waar de meest/best verkochte producten worden getoond. Het gaat om een kleding/sieraden/make up website. De site is geheel in het nederlands, wellicht alleen een engelse domeinnaam. Nu zoek ik een pakkende titel voor deze pagina. Ik dacht zelf aan "Topsellers" of gewoon simpel "Meest verkocht" of "favorites". Hebben jullie een goed idee hiervoor?
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Best verkochte items - titel. Help!

26 juli 2016

In de meeste gevallen is het goed om het simpel te houden...

Best verkochte producten / artikelen of gewoon best verkocht

Populair

Maar je kunt natuurlijk ook gaan voor week/ maandtopper.

Lijstjes willen ook nog wel eens goed werken (top 10 bijvoorbeeld).


Maar als ik je verhaal zo lees, dan is de hele website er nog niet? Dat lijkt me de eerste prioriteit... :D
 
Gebruikersavatar
Webbouw Plus
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mei 2016
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: Best verkochte items - titel. Help!

26 juli 2016

Lijstjes doen het altijd goed, dus bijvoorbeeld de meest 10 verkochte producten.
✓ Webdevelopment | ✓ Internetmarketing | Webbouw Plus
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Best verkochte items - titel. Help!

27 juli 2016

Ik denk dat de ideeën hierboven genoeg stof tot nadenken geven - maar ik denk dat je vooral moet kiezen voor een titel die bij de rest van je website past.

Als je de andere titels in je websites uit één woord laat bestaan is het raar om opeens met 'best verkochte producten' te komen, als je verder nergens Engels gebruikt is 'favorites' misschien weer niet de meest logische keus.

En inderdaad...er zijn denk ik ook belangrijkere zaken om mee bezig te zijn als je een webshop aan het opzetten bent. Die titel is altijd nog heel makkelijk aan te passen als je er niet tevreden over bent.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.