Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
yordi.wyckmans
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 augustus 2016

Waar koop je multimedia producten om te verkopen?

10 augustus 2016

Hey allemaal!

Ik ben momenteel bezig met het opstarten van mijn webshop, ik heb al een webshop, concept en alles is in orde. Enkel zoek ik nog de beste manier om zo goedkoop mogelijk aan smartphones, cumputers, tablets,... Te komen om deze te kunnen doorverkopen in mijn webshop.

Heeft er iemand enig idee waar ik deze producten het beste kan kopen?

Alvast bedankt!
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar koop je multimedia producten om te verkopen?

10 augustus 2016

Dat is niet zomaar een detail lijkt me dus of je dan 'alles in orde' hebt betwijfel ik eerlijk gezegd....

Maargoed, ik weet het niet wie weet kunnen anderen je helpen...
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: Waar koop je multimedia producten om te verkopen?

10 augustus 2016

Om eerlijk te zijn zullen er weinig mensen zijn die hun leveranciers openbaar plaatsen. Je bent immers een concurrent :wink:
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Waar koop je multimedia producten om te verkopen?

10 augustus 2016

Om eerlijk te zijn zullen er weinig mensen zijn die hun leveranciers openbaar plaatsen. Je bent immers een concurrent :wink:
en in één van de meest competitieve branches nog wel :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Waar koop je multimedia producten om te verkopen?

15 augustus 2016

Niet om je te ontmoedigen; maar dit lijkt me toch wel een behoorlijk basis principe bij het opstarten van een webshop.
Helemaal in de branche van (consumenten) elektronica is de concurrentie moordend en de marge niet hoog over het algemeen.
Je moet dus wel een plan hebben met betrekking tot waarom mensen bij jou zouden moeten kopen en niet bijvoorbeeld bij CoolBlue. 
Dat gezegd hebbende denk ik dat je het eerst zult moeten proberen met kleine leveringen kopen bij de groothandel. In Nederland zijn veel groothandels wat duurder maar wel relatief 'veilig' t.o.v. buitenlandse groothandels. Daarnaast moet je in de wereld van smartphones wel echt verstand hebben van wat je koopt: welke modelnummers wil je gaan aanbieden en wat zijn de verschillen tussen die model nummers? Samsung brengt van één toestel vaak al 12 modellen uit: ieder bedoeld voor een ander gebied en met wisselende simlocks en wisselende bandbreedte qua LTE. 
Mijn tip zou zijn: probeer eerst gewoon klein te beginnen en vooral veel te leren.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
 
Boris
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 juli 2016

Re: Waar koop je multimedia producten om te verkopen?

17 augustus 2016

Hey allemaal,

Ik heb al een bankrekening, paypal account en alles is verder geregeld. Kan iemand mij misschien geld geven, of kennen jullie mensen die dit zouden willen doen?

Alvast bedankt!

:D
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Waar koop je multimedia producten om te verkopen?

23 augustus 2016

Hey allemaal,

Ik heb al een bankrekening, paypal account en alles is verder geregeld. Kan iemand mij misschien geld geven, of kennen jullie mensen die dit zouden willen doen?

Alvast bedankt!

:D
Tuurlijk! Ik heb nog wel een neef in Nigeria die een erfenis heeft. Hij heeft wel €10.000 nodig om de erfenis rechten af te kopen. Stuur maar naar hem op en dan geeft hij jou het geld.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht