Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Skattich
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 augustus 2016
Contacteer:

Hoe controleren jullie het product als het in een verpakking zit?

22 augustus 2016

Wij openen binnenkort een webwinkel met speelgoed voor kinderen van 0 t/m 4 jaar. Ik vind het belangrijk dat ik goede kwaliteit lever en ik wil graag mijn producten controleren voordat ik het naar de klant stuur. Nu is het zo dat bijna alles in een verpakking zit en je dan kunt zien dat het geopend is. Dit zal waarschijnlijk bepaalde vragen op gaan roepen bij de klant. Mijn vraag is dan ook of jullie de dozen wel of niet openen en hoe jullie dit oplossen?
 
Gebruikersavatar
Shoppagina.nl
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 april 2010
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hoe controleren jullie het product als het in een verpakking zit?

22 augustus 2016

Hoi Skattich, 

Als een klant een nieuw product bij je bestelt zal hij/zij ook verwachten dat het product nieuw is. Ik denk dat dit inderdaad in enkele gevallen vragen op kan roepen. Wellicht is het een goed idee dat je bij elke bestelling er een klein (maar duidelijk) briefje bijstopt waarin je aangeeft dat je het product hebt geopend om de kwaliteit te (dubbel) checken.
 
Skattich
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 augustus 2016
Contacteer:

Re: Hoe controleren jullie het product als het in een verpakking zit?

22 augustus 2016

Hoi Skattich, 

Als een klant een nieuw product bij je bestelt zal hij/zij ook verwachten dat het product nieuw is. Ik denk dat dit inderdaad in enkele gevallen vragen op kan roepen. Wellicht is het een goed idee dat je bij elke bestelling er een klein (maar duidelijk) briefje bijstopt waarin je aangeeft dat je het product hebt geopend om de kwaliteit te (dubbel) checken.
Daar had ik ook al aan gedacht, of de verpakking weer te sluiten met een sticker met skattichlogo. Ik ben alleen zo bang dat de klant denkt dat ze misschien een product krijgen dat eerder retourgezonden is door een andere klant....
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Hoe controleren jullie het product als het in een verpakking zit?

22 augustus 2016

Waar koop je in?
Het is natuurlijk wel belangrijk dat je je leveranciers kan vertrouwen.

Wat je ook kunt doen is één of een paar van de producten van een leverancier te openen en te beoordelen.
Je verkoopt dan eerst gewoon de producten die nog ongeopend zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Skattich
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 augustus 2016
Contacteer:

Re: Hoe controleren jullie het product als het in een verpakking zit?

22 augustus 2016

Waar koop je in?
Het is natuurlijk wel belangrijk dat je je leveranciers kan vertrouwen.

Wat je ook kunt doen is één of een paar van de producten van een leverancier te openen en te beoordelen.
Je verkoopt dan eerst gewoon de producten die nog ongeopend zijn.
We hebben meerdere leveranciers met allemaal merkspeelgoed. Ik vertrouw ze wel en een soort steekproef nemen is een goede manier inderdaad.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht