Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
At Cindys
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 oktober 2016

Geen kopers??

31 oktober 2016

Hallo allemaal,

Sinds een paar weken heb ik nu een webwinkel geopend en wel http://www.atcindys.nl
Maar nu vallen mij de verkopen een beetje tegen.
Zouden jullie eens willen kijken of er iets niet klopt, want kom er zelf niet uit.
Jullie zouden me hier erg mee helpen.
Alvast bedankt voor de moeite!

Gr Cindy
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Geen kopers??

31 oktober 2016

Welkom op het forum.

Op basis van slechts een paar weken is het moeilijk om een echte conclusie te trekken. Een webwinkel runnen is hard werken en je hebt een lange adem nodig...

Je hebt een goed begin gemaakt, maar je website kan zeker verbeterd worden. De webwinkel heeft nog niet helemaal de professionele uitstraling die je zou willen hebben. Denk hierbij ook aan de betrouwbare uitstraling.

Daarnaast is het niet duidelijk wat nu precies het assortiment is / waarom je voor de verschillende zaken kiest. Wat is dan je doelgroep?


Hoeveel bezoekers heb je momenteel?
Wat is de huidige conversie?
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Geen kopers??

01 november 2016

Wat mij opvalt is dat je heel veel verschillende kleuren gebruikt op je webshop. Op de homepage al 5 kleuren. (Less is more zeggen ze vaak..)
Kijk eens bij de grote webshops. Die gebruiken vaak maximaal 3 kleuren. Daar wordt je shop een stuk rustiger van en ziet er een stuk professioneler uit. 

Paar kleine aanpassingen voor een flinke verbetering: 
- De lichtblauwe kleur die je nu achter je producten hebt staan op de homepage. Maak die eens wit (#ffffff;)
- De bruine balk aan de linkerzijde, maak die ook eens wit (#ffffff;)
- De bruine balk aan de rechterzijde, maak die ook eens wit (#ffffff;)
- De lichtblauwe kleur op je productpagina ook wit maken 
De blauwe kleur die je bovenin gebruikt oogt in mijn ogen goedkoop. Ik zou een andere tint gebruiken. 

Hoop dat je er wat aan hebt.

Heel veel succes met je webshop!
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Geen kopers??

01 november 2016

Hoeveel bezoekers (uniek) zijn er per dag?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Geen kopers??

01 november 2016

Een website starten en niet meteen responsive maken kan eigenlijk niet meer. (Ik had niet gezien dat er rechts ook wat stond tot ik las maak de bruine strook wit aan de rechterkant.)
Waarom denk je zelf dat ze bij jou moeten kopen en niet bij een ander? Wat je verkoopt kom je op tientallen winkels tegen.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Geen kopers??

02 november 2016

Je hebt nu een webwinkel, maar wat heb je gedaan om bezoekers te trekken? 

Qua website zijn er wel wat verbeterpunten, maar de basis is eerst bezoekers trekken. Pas daarna kun je conclusies trekken. Bezoekers komen niet zomaar op je webwinkel. Je zult zeker in het begin moeten adverteren of andere manieren moeten vinden om bezoekers te trekken.

Kijk ook nog even naar de juridische kant van het verhaal. Je retour teksten zijn namelijk niet helemaal wettelijk dekkend.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
At Cindys
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 oktober 2016

Re: Geen kopers??

02 november 2016

Retourregels niet dekkend? Die heb ik van internet afgehaald. Wat klopt er niet als ik vragen mag?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht