Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
ermst4r
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 februari 2015

Visuele tool om feeds te maken

17 november 2016

Beste forumleden,
Ik ben een onderzoekje aan het doen of er vraag is om een tool uit te brengen wat een website omzet naar een datafeed.
Je hebt een browser plugin, dit zorgt ervoor dat je componenten kunt selecteren van een website (afbeelding,productname, attributen)
Je geeft eenmalig aan wat je nodig hebt en de pagination e.d. wordt gevolgt zodat alle data incl attributen gefetched worden.
Zie link, daar heb ik wat screenshots.

http://bit.ly/2fjEFOA


Hoor graag jullie mening.
Bedankt!
Afbeelding
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Visuele tool om feeds te maken

17 november 2016

Ik zou denken. Waarom informatie uit een database op een website zetten en dan de website weer uitlezen voor een feed? Men kan toch direct uit de database een feed maken?
 
ermst4r
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 februari 2015

Re: Visuele tool om feeds te maken

17 november 2016

Dat zou je inderdaad denken... Het probleem is echter dat data nooit goed wordt ge-exporteerd :(
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Visuele tool om feeds te maken

17 november 2016

Dus jij zegt dat het wel goed geexporteerd wordt naar de website maar niet naar een feed? Vreemd. Het is beide data uit de database halen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.