Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Trendy4me
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 januari 2017

Een kitische blik op de webwinkel

19 januari 2017

 Graag zou ik onze webwinkel eens kritisch onder de loep nemen,  met jullie hulp. Doordat ik er zelf niet meer objectief naar kan kijken zou ik graag vernemen hoe jullie de website www.trendy4me.eu ervaren. Wij lopen best aardig maar qua bezoekers en verkoop kan het altijd meer. Ik wil weten of ik een blinde vlek heb, en of er aan en toepassingen aangebracht kunnen worden om de webwinkel naar een hoger level te tillen. Wij maken geen gebruik van betaalde marketing. We hebben rond de 4000 bezoekers per maand, bounce percentage van 40% en 20.000 pagina's die er bekeken worden. Feedback needed
Alvast Bedankt Groetjes Team trendy4me
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Een kitische blik op de webwinkel

19 januari 2017

Welkom op het forum.

Dat zijn best mooie statistieken.

Ook een mooie, rustige uitstraling heeft je website.

Wel mis ik infopagina's over bestellen, betalen, verzenden en retourneren. De service pagina verwijst nu voornamelijk naar de algemene voorwaarden. Dit is onvoldoende (ook wettelijk gezien).

Verder valt op dat niet alle afbeeldingen van even goede kwaliteit zijn. Ook valt op dat er relatief weinig content aanwezig is.


De Sale pagina valt niet erg op.

Voor de pagina's via "snel naar" geldt dat er heel veel info in de sidebar staat, waardoor veel witruimte ontstaat onder de tekst op de pagina zelf.


Mbt de footer:
De regelafstand lijkt er weinig: linkjes die over twee regels verdeeld zijn, staan strak tegen elkaar.

De manier waarop de link naar de sieradenparty wordt weergegeven is een beetje apart (niet netjes).


Zo. Even een aantal zaken benoemd die opvielen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

In ieder geval veel succes met de webwinkel.
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Een kitische blik op de webwinkel

19 januari 2017

Goedeavond

Jullie website ziet er leuk en trendy uit
Het facebook blok zou ik proberen aan de onderkant ergens te plaatsen in een vierkant!
Tevens de tekst: wie zijn wij, welke sieraden verkopen wij, waarom zien we etcetera, (alles wat aan de linkse kant staat vind ik persoonlijk niet bij de site passen)
Zou dit verwerken in een aparte pagina, misschien alle categorieën aan de linkse kant in een blok?
Als laatste raad ik jullie en SSL certificaat aan, kom je hoger in google en geeft een stukje meer veiligheid richting de eindklant

Mvg
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
Luchtkussengigant
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 januari 2017
Contacteer:

Re: Een kitische blik op de webwinkel

30 januari 2017

Hi,

Als toevoeging op de hierboven door andere members gesteld punten het volgende:
  • De betaalmethodes netjes in 1 lijn zetten. Nu is dit wat rommelig. Daarnaast hiervoor transparante logo's gebruiken, zodat er geen witte box omheen zit.
  • Onder de header (bij de vinkjes) vermelden dat je een 9,1 uit >400 reviews hebt. Dit werkt vertrouwen.
  • Maak de widget van Kiyoh iets groter (of kleiner), zodat de tekst netjes in de widget staat. Nu wordt de tweede regel van een review afgesneden. 
  • Het is al gezegd, maar optimaliseer de afbeeldingen. Dit komt ook de snelheid van de site ten goede.
Ik hoop dat je wat met de adviezen kunt.
Succes!
Erik
Voor al uw verpakkingsmaterialen - https://Verpakgigant.nl - Vandaag voor 22:00 uur besteld morgen geleverd - Geen verzendkosten en orderkosten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht