Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
barbecuesmaak
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 februari 2017

Idee nieuwe webwinkel

04 februari 2017

Hallo allemaal !
Ik ben nieuw hier en stel me dus ook even snel voor.
mijn naam is Kenny de Jong ben 25 jaar jong en ben kok in het hoge segment.
Mijn liefde voor koken bestaat ook uit barbecue (vandaar mijn naam).
Altijd als ik ga barbecueen met mijn vrienden en familie maak ik hier natuurlijk veel werk van om te laten zien wat ik allemaal kan! Elke keer moet ik mijn kruidenrubs weer opnieuw kopen of opnieuw maken wat veel werk is i.v.m het droge van kruiden en uit een supermarkt zijn ze gewoon niet zo lekker. Ook moet ik meestal een grote pot kopen terwijl ik het maar 1 x gebruik en dan staat het er misschien voor weer een jaar waardoor de smaak muf is en het dus weg moet.. dus ik zat te denken aan kleine hoeveelheden.

Nu bedacht ik me dat het misschien leuk was om hier een webshop in te beginnen (ik weet dat het veel werk is en sta daar ook helemaal voor open!) ik wil zoveel mogelijk leren op dit gebied wat me erg interesseert, later kan ik dit natuurlijk uitbouwen en niet alleen om rubs draaien maar bijvoorbeeld ook olie, worst en materialen voor te barbecueen.

Nu zijn mijn vragen.
Wat voor start kapitaal zou ik hier voor nodig hebben? ik wil de rubs zelf gaan maken thuis (of op mijn werk HACCP gericht)
Ik wil me ook gaan richten op kleinere verpakkingen en zelf mijn kruiden drogen.(eigen verpakking met logo e.d.) van dikker papier of karton tot glazen flesjes/potjes (iemand tips suggesties waar ik dit kan laten doen )
Als ik deze kruiden zelf kweek mag ik die gebruiken?? 
Kortom : wat zijn de regels die hier allemaal bij komen kijken en is dit wel iets om mee uit te proberen? 

PS: het gaat me niet om snel rijk te worden , het gaat erom dat ik het leuk vind en er mee bezig wil zijn om veel te leren.

Bedankt en ik hoor graag van u !
 
barbecuesmaak
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 februari 2017

Re: Idee nieuwe webwinkel

08 februari 2017

BUMP!

weet niemand hier iets over? hulp word zeer gewaardeerd !
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Idee nieuwe webwinkel

09 februari 2017

Goedenavond

Allereerst welkom op het forum

Als ik jou idee bekijk en de motivatie die je er wel wil in stoppen zou het uiteindelijk altijd mogelijk kunnen zijn (het is maar wat je wilt en je het zelf echt wilt is het altijd te behalen)
Je zal altijd geld nodig moeten hebben, dus een baan naast je shop of en flink zak met spaargeld, (of je moet rijke ouders of familie hebben die jou willen zien groeien en wel geld willen investeren in jou bedrijf :) ) Hou er rekening mee dat er veel bij komt kijken, Als je eigen producten wil gaan verkopen moet je igg eigen EAN nummers aanvragen, M.B,T het zelf kweken van kruiden durf ik niet te zeggen, het is uit eindelijk ene hele migmag (jou plan) dus je zal zeker goed onderzoek moeten gaan doen.
Een webshop is zo opgezet,  echter moet je dit ook wel kunnen beheren en onderbrengen

Nu heeft er tenminste iemand gereageerd, en hoop dat je een stukje verder bent gekomen

Groetjes en een fijne avond gewenst!
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht