Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
nosferatus
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 februari 2017

Annuleringsverzekering, huurovereenkomst, derdenbeding bij airbnb achtige dienst?

13 februari 2017

Beste leden.

Ik ben van plan om een dezer dagen de grote stap te zetten en te beginnen met het laten ontwikkelen van een platform.
Het zal een platform zijn die een soort van tussenpersoon speelt tussen de huurder en verhuurder van mijn product.
Een beetje  a la airbnb  maar kleinschaliger en een ander product

Ik zal de site laten maken in India(goedkoper) deze zal gemaakt worden met ruby on rails.

Nu had ik wat vragen ivm de annulatie verzekering en huurovereenkomst.  Is dit verplicht om te gebruiken en waar kan ik hier omtrent meer informatie bemachtigen.

Dat las ik nog iets over derdenbeding. heeft iemand daar meer info over..

alvast bedankt
 
nosferatus
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 februari 2017

Re: grote stap

15 februari 2017

blijkbaar weet niemand hier iets van?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: grote stap

15 februari 2017

Of het is je titel die niet echt de lading van jouw post dekt en je post zelf die niet echt een specifieke vraag bevat en waar erg weinig context gegeven wordt.. Als je reactie wilt, zorg dan dat je het onderwerp van je vraag zo goed en specifiek mogelijk omschrijft. Anders weten mensen die mogelijk verstand van zulke zaken hebben, niet dat er een vraag gesteld is waar zij misschien het antwoord op weten.

Ik heb voor jou de titel even iets beter omschreven. Wellicht wil je even wat specifieke vragen neerzetten zodat mensen daar ook een specifiek antwoord op kunnen geven. 
 
nosferatus
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 februari 2017

Re: Annuleringsverzekering, huurovereenkomst, derdenbeding bij airbnb achtige dienst?

22 februari 2017

bedankt,

heel specifiek kan ik niet gaan, ik ben net begonnen met de ontwikkeling ervan. Hoe verder ik kom met het platform hoe specifieker is zal zijn.
Bedank voor de nodige moeite. 
Ik ben ondertussen in contact gekomen met allianz ivm de annulatie verzekering. 
Ik denk dat ik de huurovereenkomst in de algemene voorwaarden zal zetten. maar aangezien ik eigenlijk geen verhuurder zal zijn en enkel een tussen persoon die de verhuurder en de eigenaar in contact brengt weet ik niet of dit zo noodzakelijk is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.