Ik negeer je opmerking over de deelbestelling even voor het gemak maar wil vooral even reageren op de opmerking rond de kwaliteit. De klant hoeft geen reden van retour op te geven en je weet niet wat de klant in haar hoofd had gehaald van jouw productfoto, dus die opmerking vind ik niet terecht. Jouw verzendkosten ben je verplicht terug te betalen als de klant de bestelling retour meldt, ook als hij een idiote reden van retour opgeeft.En toch kom je altijd weer voor verassingen te staan.
Ik vergoed complete retouren 100% en beschadigde deelbestellingen vergoed ik ook de verzendkosten.
Nu krijg ik vorige week een deelbestelling retour met de mededeling ik ben niet tevreden over de kwaliteit (kwaliteit was niks mis mee)
Mevrouw wil verzendkosten ook terug en dreigt met advocaat.
Terwijl ze voor 55 euro heeft bestel (franco bestelbedrag) voor 20 euro heeft terug gestuurd en ik ik heb het francobedrag al laten staan.
Ik weet nu al wat voor review ik krijg....
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.