Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
moerdoe
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 februari 2017

vraagje lightspeedhq

24 februari 2017

Beste mensen,

Ik heb dus een webshop willen starten op lightspeedhq en het was me nogal een soep geworden.. nu had ik wel mijn IBAN enz, ingegeven voor een abonnoment, 
maar ik zie nergens dat ik een abonnoment of subscriptie heb., wel werd ik gebeld en wouden ze me hulp aanbieden. maar nu is mijn vraag dus ik kan de abonnoment niet annuleren? 
maar ook zie ik nergens dat ik er een heb.. echt rare stituatie. iemand die hier ervaring mee heeft?

mvg
 
Jaap
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 februari 2010

Re: vraagje lightspeedhq

25 februari 2017

Wat heb je precies gedaan dan? Het klinkt alsof je een abbonnement hebt afgesloten, maar je post is veel te vaag om er iets zinnigs over te kunnen zeggen
 
Gebruikersavatar
Hairextensionsonline
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 mei 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: vraagje lightspeedhq

24 april 2017

Je zal ter zijner tijd wel gebeld worden is mijn ervaring. Kan me niet voorstellen dat ze zomaar onbewust een abonnement kunt afsluiten. Voor deze vraag kan je ook altijd het forum van seoshop lezen natuurlijk.

Wat jij hebt gedaan is een demo webwinkel aanmaken. Je moet inderdaad wat gegevens invullen maar dit is niet bindend. Tenminste niet wanneer je nog nooit iemand gesproken hebt van seoshop.
Haarverzorging tips? Clip in extensions, Lace wigs en meer. Profiteer van 100% tevredenheidsgarantie. SamsHairextensions.nl.