Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Lorena
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 maart 2017

Kiala afhaal vraag

20 maart 2017

Goedemiddag,

Omdat ik de achternaam van een koper niet had ontvangen, heb ik tweemaal de voornaam ingevuld bij het Kiala formulier. Zij krijgt na verzending een email met afhaalbericht en moet zich (volgens haar) vervolgens legitimeren bij het afhaalpunt.

Weet iemand of alleen de bevestigingmail voldoende is of dat ik de achternaam er bij mag schrijven of moet ik een nieuw etiket kopen?

Groet,
Lorena
 
svdhorst
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 juli 2014

Re: Kiala afhaal vraag

15 april 2017

Gewoon de achternaam op het pakket schrijven is voldoende. Gebeurt bij ons ook regelmatig en dan zetten we zelf even de naam erbij en soms ook een telefoonnummer. Bellen ze in de winkel naar dat nummer, gaat de telefoon van de afhaler over.. klaar.