Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
KoenP
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 maart 2017
Contacteer:

Awards en certificaten voor op je webshop

27 maart 2017

Hallo,
Als nieuweling op dit forum is het mij niet duidelijk of er veel awards zijn die webshop eigenaren kunnen winnen. Ik ken deze: http://shoppingawards.nl
Echter is mij niet duidelijk of er nog meer zijn. Wie kan mij hierbij helpen? 
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Awards en certificaten voor op je webshop

27 maart 2017

ben benieuwd waarom je het wil weten, wil je meedoen? doe je zelf iets met shopping awards?

Ik hou zelf helemaal niet van dit soort awards, wat mij betreft totaal nietszeggend en dat merkt het publiek gelukkig ook steeds meer, wat mij betreft heel veel lucht en weinig inhoud. Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk...
 
Gebruikersavatar
KoenP
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 maart 2017
Contacteer:

Re: Awards en certificaten voor op je webshop

28 maart 2017

Beste chocoladeverkopers,
Nou ik zoek naar welke awards er allemaal zijn, want als het gaat om een betrouwbare uitstraling naar de klanten helpt het wel degelijk om een award op je webshop te hebben staan. Als het gaat om bepaalde certificaten (die je kan kopen), zoals bijvoorbeeld het ''webwinkel keurmerk'' dan kan ik niet anders dan je mening delen. 

Heb jij ervaring met bepaald awards, waarom je hier zo sceptisch in bent? 
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Awards en certificaten voor op je webshop

28 maart 2017

want als het gaat om een betrouwbare uitstraling naar de klanten helpt het wel degelijk om een award op je webshop te hebben staan.
Nou wat let je om er eentje op je site te zetten. Verzin een mooie naam en zet erbij genomineerd in 2017. 2de in 2016
Mensen kennen de soorten nominaties en awards toch niet en als jij denkt dat het een betrouwbare uitstraling geeft....
Welke klant heeft nu ooit van shoppingaward gehoord? Zie jij het in het journaal, bij Pauw, bij shownieuws? 
Waar komt het uitgebreid aan bod? Twinkle? Speciaal voor webwinkels. (Geen klanten die dat zien)
De enige klant die het ziet is de klant die door het genomineerde bedrijf zelf een berichtje krijgt van 'STEM OP MIJ' 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
KoenP
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 maart 2017
Contacteer:

Re: Awards en certificaten voor op je webshop

29 maart 2017

want als het gaat om een betrouwbare uitstraling naar de klanten helpt het wel degelijk om een award op je webshop te hebben staan.
Nou wat let je om er eentje op je site te zetten. Verzin een mooie naam en zet erbij genomineerd in 2017. 2de in 2016
Mensen kennen de soorten nominaties en awards toch niet en als jij denkt dat het een betrouwbare uitstraling geeft....
Welke klant heeft nu ooit van shoppingaward gehoord? Zie jij het in het journaal, bij Pauw, bij shownieuws? 
Waar komt het uitgebreid aan bod? Twinkle? Speciaal voor webwinkels. (Geen klanten die dat zien)
De enige klant die het ziet is de klant die door het genomineerde bedrijf zelf een berichtje krijgt van 'STEM OP MIJ' 
Dat is eigenlijk niet mijn vraag. Ondanks dat ik het grotendeels wel met je eens ben. 
Mijn vraag: Welke awards zijn er in Webwinkel Nederland (EU)? Ik ben hier naar op zoek namelijk. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht