26 april 2017
Kan me inderdaad ook voorstellen dat dingen die vooraf geselecteerd zijn, niet precies aansluiten op de behoefte van je klant. Hoe groot is de kans op een match, denk je? En de producten in diezelfde sectie (voor jou geselecteerd) zijn, zo op het oog, niet heel relevant. Het zijn bijproducten, meen ik? Waarom toon je niet wat categorieën in de body, zodat navigeren nóg eenvoudiger wordt?
Misschien onder het logo of onder de header een korte uitleg over je producten, wat algemene info, wat is het, waarom heb je het nodig, wat is het voornaamste voordeel, etc. Kan kort.
De over ons tekst zou ik minder gewicht geven en toegankelijk maken met een lees verder link. Niet iedereen wil op de homepage gelijk alles weten over het bedrijf. Wel zou je ze daar een optie toe kunnen geven.
In de footer ontbreekt wat standaardinformatie vermoed ik? Voorwaarden o.a. Betalingsmethoden, etc.
Ik vind het vreemd dat de roze hyperlinks in de main content, niet aanklikbaar zijn. 1) waarom zou je op de homepage doorlinken naar de homepage 2) als deze links niet aanklikbaar zijn, waarom zou je ze dan roze maken?
De foto's en buttons van je featured products zijn wat dof, lijkt het. Niet optimaal scherp. Ziet er apart uit.
Wat goed is, is je duidelijke telefoonnummer boven het hoofdmenu. Kan niet missen! Maar dient dit wel zoveel ruimte te beslaan?
James Hardenberg, SEO specialist