Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DnNBars
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 januari 2017

Bestelling ontvangen alleen huisnummer en postcode

30 april 2017

Hallo,

Ik heb zojuist mijn eerste bestelling ontvangen met alleen het huisnummer en de poscode en plaatsnaam.
Nu vult sendcloud wel automatisch een adres is. Wat denken jullie hiervan? Zou ik nog contact op moeten nemen met de klant?

Alvast bedankt!
 
Gebruikersavatar
SendCloud_Iris
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 september 2016

Re: Bestelling ontvangen alleen huisnummer en postcode

01 mei 2017

Goedemorgen, 

Wat goed dat je de eerste bestelling hebt ontvangen! We helpen je natuurlijk graag nog even verder omtrent je vraag, zodat je bestelling goed wordt verzonden. 
Het adres vullen we via SendCloud aan op basis van up-to-date overheidsdata. Daarom kun je er vanuit gaan dat op basis van de postcode, plaatsnaam in combinatie met het huisnummer, het juiste adres op je verzendlabel verschijnt. Je kunt dit altijd zelf nog even verifiëren via Google Maps. Wanneer je de postcode en plaatsnaam invult, dan verschijnt ook de straatnaam. Het is dus niet nodig je klant te vragen of het adres klopt. 

Wanneer je pakket is verzonden, kun je de verzendstatus vervolgens volgen via je verzendoverzicht. 

Hopelijk kun je hiermee verder. Veel succes met je webshop!

Hartelijke groeten,

Iris van SendCloud
 
DnNBars
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 januari 2017

Re: Bestelling ontvangen alleen huisnummer en postcode

01 mei 2017

Hey Iris,

Hartelijk dank voor je reactie, had het inmiddels al achterhaald via mijn betalingsprovider. 

Met vriendelijke groet,

Dylan 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht