Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Max1
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 april 2017

webwinkelkeur

13 mei 2017

Ik heb begrepen dat het mogelijk is om bij webwinkelkeur 5 webwinkels in een pakket te voegen. Dit gaat om het pakket van 7 euro per maand. Nou vroeg ik mij af of er mensen zijn die zich bij webwinkelkeur hebben aangemeld en misschien nog plek over hebben om een webwinkel toe te voegen. Ik heb namelijk zelf een webwinkel maar ben startend. Ik heb dus nog niet veel te besteden. Ik zou het daarom super vinden als iemand mij zou willen toevoegen bij webwinkelkeur. Bij webwinkelkeur kun je als het goed is tot 5 webwinkels in een pakket zetten dat dan zou je de zelfde prijs blijven betalen. Ook is het mogelijk om de kosten van 7 euro te delen. 
ik hoop dat mensen mij kunnen helpen. 
Alvast bedankt 
Vriendelijke groet Max
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: webwinkelkeur

13 mei 2017

Beste Max,
Fijn dat je interesse hebt in WebwinkelKeur. Helaas is het echter niet toegestaan om een account te delen. Per account kun je namelijk maar 1 kvk opgeven. Alleen webwinkels die vallen onder hetzelfde bedrijf kun je daar toevoegen.

Tevens is ons lidmaatschap meer dan een keurmerk, je krijgt een login waarmee je ook klantbeoordelingen kunt verzamelen en kunt reageren op geplaatste beoordelingen. Dit is 1 login voor al je webwinkels. Deze delen is niet handig...

Een account delen mag dus niet en is ook praktisch af te raden. We hopen dat je ook als starter toch 7 euro per maand kunt missen. We zijn al erg goedkoop en bieden naar ons idee echt veel meerwaarde (juridische keuring, klantbeoordelingen, aanbiedingen, etc.).

Mocht je vragen hebben, dan verneem ik het graag.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m