Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Smile
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 juli 2011
Contacteer:

Bol.com review getoond bij mijn webwinkel

17 augustus 2017

Sinds kort worden de resultaten van bol.com getoond bij mijn bedrijfsinformatie (Reviews van internet Bol.com 7,8/10 7.718 recensies). Naast dat dit niet correct is, ik ben geen bol.com klopt het ook niet. Op bol.com scoor ik een 9. De algemene score van bol.com wordt dus getoond. Iemand een idee hoe ik dit aanpas en hebben meer mensen dit probleem?
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Bol.com review getoond bij mijn webwinkel

17 augustus 2017

Om welk bedrijf gaat het? Wellicht kan ik het dan eens wat specifieker bekijken...
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: Bol.com review getoond bij mijn webwinkel

22 augustus 2017

Dat is inderdaad vreemd, nog niet eerder gezien, ook niet bij concurrenten. Zojuist nog eens op de naam van mijn eigen webwinkel gezocht en enkel de reviews van Feedback Company worden vermeld, geen van Bol, terwijl ik 2 verkoopaccounts op Bol heb.
 
w.r.dejong
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 oktober 2012
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Bol.com review getoond bij mijn webwinkel

22 augustus 2017

Niet toevallig een plugin in je browser geïnstalleerd ?
Wij hadden een soort gelijk geval met Trusted Shop bleek dat iemand per abuis een plugin in firefox geïnstalleerd. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Bol.com review getoond bij mijn webwinkel

25 augustus 2017

Ik heb zulke problemen wel vaker gezien, dus vermoed dat het geen plugin issue is...
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht