Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Webshopentrepeneur
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 april 2017

Geen verkopen?

20 september 2017

Beste allen,
Mijn webshop( www.royal-tee.nl ) is nu een halfjaar in de lucht en de laatste 2 maanden heb ik hem zo goed als af en heb ik geadverteerd ervoor via facebook. Helaas heb ik nog geen orders mogen ontvangen. Ik ben ontzettend actief bezig van alle kanten feedback te ontvangen en die toe te passen op mijn webshop. Heeft iemand hier enig idee waarom ik niks verkoop? Zoals altijd, ik sta open voor alle antwoorden!!
Bedankt alvast!
Groet, Robbert
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Geen verkopen?

20 september 2017

Misschien het verkeerde publiek? Een paar sokken voor 328 euro verkoop je ook niet zomaar.
Het lijkt me voor een duurder segment dat de website er wat te eenvoudig uitziet. Zeker ook met dat vele wit bovenin.

En er staat voorop gratis retourneren en in de voorwaarden staat dat de verzendkosten terug wel betaald moeten worden! 
 
Webshopentrepeneur
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 april 2017

Re: Geen verkopen?

20 september 2017

Misschien het verkeerde publiek? Een paar sokken voor 328 euro verkoop je ook niet zomaar.
Het lijkt me voor een duurder segment dat de website er wat te eenvoudig uitziet. Zeker ook met dat vele wit bovenin.

En er staat voorop gratis retourneren en in de voorwaarden staat dat de verzendkosten terug wel betaald moeten worden! 
Ik adverteer via Facebook Advertising en daar pak ik het publiek wat interesse heeft in de merken die ik verkoop. Ik heb er nog niet zoveel ervaring in dus het kan zijn dat ik iets mis maar volgens mij target ik de juiste doelgroep.

Dat witte bovenin ben ik bezig met aan te passen! Goed gezien!

Ik heb het gratis retourneren weggehaald! Bedankt!
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Geen verkopen?

29 september 2017

Een half jaar in de lucht en nog geen orders mogen ontvangen is een slechte zaak.
Echter vind ik de webshop er wel professioneel en mooi overzichtelijk uit zien.
In de ajax cart - het gedeelte waar je het overzicht ziet van wat er in jou winkelwagen zit staat free shipping -  deze zou ik vertalen naar gratis verzending
Persoonlijk zou ik het tag gedeelte niet in je shop plaatsen, 

Onderaan de in footer zou ik deze reclame weg halen.
 Copyright 2017 RoyalTee - Powered by Lightspeed - Theme by Dyvelopment
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht