Hoe kom ik in contact met PayPal?

1
Het lukt mij niet om bij Paypal in te loggen omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben.
Als ik bij "Wachtwoord vergeten" mijn juiste e-mailadres invoer, komt er alleen een mededeling dat er een fout is en dat ik het opnieuw moet proberen. 
De telefoonhulp geeft een kort bandje te horen en verbreekt daarna de verbinding.
Er zijn geen andere communicatiemogelijkheden.
Hoe kom ik in contact met Paypal?
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 05 oktober 2017, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verduidelijkt
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hoe kom ik in contact met PayPal?

6
Hallo,

Ik ben al uren bezig om in contact te komen met PayPal, ze herkennen  mijn e-mailadres maar niet mij telefoonnummer. Ik krijg niemand telefonisch te pakken omdat de medewerkers thuis zitten vanwege corona. De automatische telefoon stuurt mijn in een cirkel rond, op de PC lukt het niet.
Op de mobiel kan ik WEL inloggen maar geen trasacties doorvoeren ....(ze kennen mij  dan ook daar niet) ..het heel gedoe begon met veiligheidsvragen .... toesturen van code's ...... en SMS met codes die heel lang op zich lieten wachten en op een gegeven moment hield het op.
Ik kom er nu helemaal niet meer op .... zijn er meer mensen met deze problemen en hoe kom ik in contact met een levend wezen bij PayPal .... met de getoonde telefoonnummers lukt het niet en als 
ik een e-mail of sms wil sturen MOET ik kunnen inloggen en precies dat lukt absoluut niet. 

W. de Brouwer