Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
balemaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 januari 2018

Webwinkel 5 Pro

24 januari 2018

Ik heb Webwinkel 5 Pro gekocht. Netjes een officieel pakket gekregen. Installatie gaat goed, maar de registratie niet. 
Lijkt erop dat de registratieservers uit staan. Logivert ondersteunt alleen maar vanaf versie 5.5. En EasyComputing is failliet. Beide reageren 'ondersteunen we niet'.
Iemand enig idee hoe ik mijn officiële versie toch kan registreren of op zijn minst kan vertellen dat ik het als officiële versie mag gebruiken. Nu kan ik het alleen maar 30 dagen als demo gebruiken... 
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Webwinkel 5 Pro

24 januari 2018

Gewoon terug naar waar je het gekocht hebt. Die kunnen je toch wel helpen.
 
balemaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 januari 2018

Re: Webwinkel 5 Pro

24 januari 2018

Helaas niet, de verkoper geeft mij juist de tip om de vraag op dit forum te plaatsen. En kan zelf verder ookniets doen.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Webwinkel 5 Pro

24 januari 2018

Helaas niet, de verkoper geeft mij juist de tip om de vraag op dit forum te plaatsen. En kan zelf verder ookniets doen.
Hij heeft je een goed werkend product te leveren! Dus er gewoon mee terug gaan!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Webwinkel 5 Pro

25 januari 2018

Beste heer/mevrouw Balemaar,

Het is spijtig te horen dat uw leverancier het programma niet terug wil nemen.
Mijn Webwinkel 5 Pro is in 2009 door Easy Computing op de markt gebracht. De distributie- en activatierechten lag in hun handen. Toen Easy Computing in 2010 failliet ging is er helaas geen doorstart geweest en zijn deze rechten komen te vervallen. Sindsdien kunnen er geen nieuwe licenties van Mijn Webwinkel 5 geactiveerd worden.

Het verbaast ons overigens dat deze sterk verouderde versie van onze software nog verhandeld wordt. Het enige advies dat we hierin kunnen geven is om de software terug te brengen naar uw leverancier. Het is namelijk niet meer mogelijk, sinds het faillissement van Easy Computing, om deze te activeren.

De moderne versie van de “Mijn Webwinkel” software is verkrijgbaar in een abonnementsvorm onder de naam LogiVert. Indien u hier interesse in heeft, verneem ik dat graag.


Met vriendelijke groet,

Het LogiVert Webcare team
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht