Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
graveerhangers
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 maart 2018

Veel verlaten winkelwagens

29 maart 2018

Goedeavond

Ben sinds enige weken  bezig met www.graveerhangers.nl ( webshop is nog lang niet af)

Alleen 1 ding valt me op ,, ik heb zeer veel verlaten winkelwagens zonder dat klanten überhaupt gegevens hebben ingevuld .

Ze zijn wel in het product geinteresseerd want verkoop hangers waar ze een foto en of naam op kunnen laten graveren, en als bijlage uploaden ze wel een foto of ze noteren wel welke naam ze op de hanger willen hebben.

Waar kan het aan liggen er zoveel mensen de winkelwagen verlaten ?
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Veel verlaten winkelwagens

29 maart 2018

Twee dingen kunnen of een combinatie.
Iemand vult naam in om te zien hoe het eruit komt te zien. Ziet nog niets, misschien als je het in winkelwagen stopt. Nee dus

Tweede is de popup met in winkelwagen geplaatst. Knoppen doorgaan of naar winkelwagen.
Deze popup staat heel lelijk in het midden. Als je even niet oplet en scrolt dan ben je de popup kwijt. Ik dus ook. En de knoppen verder op de pagina zoals winkelwagen werken niet omdat de popup open staat. Maar dat zie je niet. Alleen als iemand rustig scrolt komt deze weer in beeld maar de meeste zullen je website sluiten en naar een ander gaan.

Ik zou het maar aanpassen
 
graveerhangers
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 maart 2018

Re: Veel verlaten winkelwagens

29 maart 2018

Twee dingen kunnen of een combinatie.
Iemand vult naam in om te zien hoe het eruit komt te zien. Ziet nog niets, misschien als je het in winkelwagen stopt.  Nee dus

Tweede is de popup met in  winkelwagen geplaatst.  Knoppen doorgaan of naar winkelwagen.
Deze popup staat heel lelijk in het midden. Als je even niet oplet en scrolt dan ben je de popup kwijt. Ik dus ook. En de knoppen verder op de pagina zoals winkelwagen werken niet omdat de popup open staat. Maar dat zie je niet. Alleen als iemand rustig scrolt komt deze weer in beeld maar de meeste zullen je website sluiten en naar een ander gaan.

Ik zou het maar aanpassen


Ey paul

Dank je voor de feedback:

Helaas het 1e is op dit moment niet te realiseren, is een te kostbare functie (wellicht in de toekomst)

Het 2e was me idd niet opgevallen, nadat ik er zelf naar gekeken heb was het idd erg irritant ( was hem ook kwijt haha ) heb het nu op een andere manier aangepast ( mensen gaan gelijk naar de winkelwagenpagina ) is dit beter?
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Veel verlaten winkelwagens

30 maart 2018

Op mijn telefoon -s8- werkt je website heel onhandig. Vooral de tekst voor & achter invullen ging apart omdat het balkje raar deed/zich verplaatste.
Verder mag je tegenwoordig van dit soort websites wel verwachten dat je een animatie laat zien met hoe eruit gaat zien met teksten en de foto. Ik weet als programmeur dat dit een hoop werk zal zijn maar heel veel van je concurrenten hebben dit wel op de websites!  
Succes verder.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
graveerhangers
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 maart 2018

Re: Veel verlaten winkelwagens

30 maart 2018

Op mijn telefoon -s8- werkt je website heel onhandig. Vooral de tekst voor & achter invullen ging apart omdat het balkje raar deed/zich verplaatste.
Verder mag je tegenwoordig van dit soort websites wel verwachten dat je een animatie laat zien met hoe eruit gaat zien met teksten en de foto. Ik weet als programmeur dat dit een hoop werk zal zijn maar heel veel van je concurrenten hebben dit wel op de websites!  
Succes verder.
Thnx voor je bericht , zelf merk ik met me s8 hier weinig van maar wat ik merk is dat heel veel mensen dit toch gewoon invullen en de foto toevoegen.

Een animatie ja heb het bij verschillende webshops gezien , alleen zie je dan nog niet hoe het eruit ziet aangezien het resultaat afhangt van de kwaliteit van de foto