En later ook nog huur?Wel zal ik vragen om een commissie, zoals elke affiliate zal doen
Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Moet zeggen dat ik dit idee, eigenlijk vrijwel identiek, al vaak op fora als dit ben tegengekomen - en als het al tot een site kwam had je een paar problemen: je krijg een vrij willekeurige verzameling producten - er is geen gezamenlijke identiteit - er is geen reden voor mensen om naar de site te gaan tenzij het aanbod goed is maar ook de communicatie en site passend is, op de site een directe mogelijkheid is van reageren, goede informatie, etc - en zo zijn er nog wel wat redenen waarom het idee van een 'online winkelcentrum' nooit een succes was - en (denk ik) niet snel zal worden.. Maar als je denkt dat het dit keer écht anders gaat en het online komt, in ieder geval alle succes!
Wij zijn ons daar ook zeer van bewust, maar hebben de juiste mensen en middelen gevonden om dit op te lossen. Bedankt!
Word een e-commerce entrepeneur met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop). Dé aanbieder van professionele webshops voor het MKB. Bij deze SaaS-software hoef je nooit te betalen voor updates. Ook het inhuren van dure programmeurs is niet nodig. Toch voelt elke webshop als maatwerk. Kies uit aanpasbare responsive templates en meer dan 150 koppelingen. Sluit je aan bij meer dan 10.000 ondernemers. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.
Is de ABC winkel uit de lucht?
Ik ben opgelicht voor 500 euro!
Dit seizoen dus geen JACUUZZI
Jammer om te horen, maar nee wij doen niet aan dergelijke praktijken. De site is voor het grootste gedeelte al af, alleen het aanbod ontbreekt nog. Vandaar mijn oproep ook op dit forum, en dat is ook gelijk de reden dat de site er nog niet is