Beste forumleden,
Ik heb diverse webshops en hanteer nu nog voor alle webshops een algemeen info mailadres (via Gmail pop3). Dit wordt dan zowel voor klantcontact, klachten, offertes als contact met leveranciers gebruikt. Sinds een aantal weken heb ik een stagiair en wil ik dus de 'makkelijke' mail door mijn stagiair laten beantwoorden. Nou kan ik wel voor alle webshops (6 stuks) een apart klantenservice mailadres gaan aanmaken en die allemaal in 1 gmail implementeren.... maar dit blijft een beetje aanmodderen... Een CRM systeem is dan idealer. Ik heb hier al eerder naar gekeken, maar het valt mij op dat er honderden crm systemen zijn met heel veel die extreme bedragen vragen per maand.
Wat ik zoek is dus een crm die in elk geval voldoet aan het volgende
- koppeling met meerdere domeinen / emailadressen
- in elk geval 2 'agents', maar het zou beter zijn als dit ook in de toekomst uit te breiden is.
- simpel. Ik zoek gewoon een simpel systeem zonder al te veel poespas..
- betaalbaar > Ik wil niet betalen voor elke hippe feature die weer wordt toegevoegd... Als het werkt dan werkt het en hoeft een CRM ook niet elke dag geupdate worden.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.