Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
bergie
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 augustus 2018

Betaalbaar CRM systeem - Email

28 augustus 2018

Beste forumleden,

Ik heb diverse webshops en hanteer nu nog voor alle webshops een algemeen info mailadres (via Gmail pop3). Dit wordt dan zowel voor klantcontact, klachten, offertes als contact met leveranciers gebruikt. Sinds een aantal weken heb ik een stagiair en wil ik dus de 'makkelijke' mail door mijn stagiair laten beantwoorden. Nou kan ik wel voor alle webshops (6 stuks) een apart klantenservice mailadres gaan aanmaken en die allemaal in 1 gmail implementeren.... maar dit blijft een beetje aanmodderen... Een CRM systeem is dan idealer. Ik heb hier al eerder naar gekeken, maar het valt mij op dat er honderden crm systemen zijn met heel veel die extreme bedragen vragen per maand.

Wat ik zoek is dus een crm die in elk geval voldoet aan het volgende
- koppeling met meerdere domeinen / emailadressen
- in elk geval 2  'agents', maar het zou beter zijn als dit ook in de toekomst uit te breiden is.
- simpel. Ik zoek gewoon een simpel systeem zonder al te veel poespas..
- betaalbaar > Ik wil niet betalen voor elke hippe feature die weer wordt toegevoegd... Als het werkt dan werkt het en hoeft een CRM ook niet elke dag geupdate worden. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. 
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Betaalbaar CRM systeem - Email

29 augustus 2018

Je zou ook kunnen kijken naar een ticket-systeem. Ikzelf gebruik momenteel OsTicket, maar die is heel basic. Ik heb ook ervaring met Kayako en FreshService, maar Kayako vind ik tot nog toe de beste.
 
bergie
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 augustus 2018

Re: Betaalbaar CRM systeem - Email

29 augustus 2018

Hey Danny, 

Ja weet ook eigenlijk niet wat je allemaal hebt en wat het beste aansluit bij mijn wensen. Ik zal eens gaan kijken naar de genoemde systemen. Ik weet dat er in mijn chat plugin (Tawk - gratis chat) ook een ticket systeem zit, dit nog nooit gebruikt. Dankjewel.
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Betaalbaar CRM systeem - Email

21 oktober 2018

Ik zou eens kijken naar Teamleader.

Ik gebruik het al tijden zonder enige minpunten.
Vanaf €10 pmnd en erg overzichtelijk.
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.