Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vronghel
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 september 2018

Open API integreren in eigen wordpress webshop

25 september 2018

Heykes,

Ik ben een tijdje geleden bij bol.com een affiliate partner geworden. En er is een mogelijk om ook via een open API producten te kunnen verkopen.
Maar mijn vraag is nu; Hoe kan je een open API nu integreren via mijn eigen Wordpress webshop? Je krijgt hierbij via Github een voorbeeld open API.
En het volgende moet dan gebeuren.
Installation and running the example:
  1. Get the code by forking or downloading the zip or installing Composer
  2. Upload all files (keep the directory structure) to a web-server
  3. Edit the example file "examples/Example.php" to add the right AccessKeyID (request this key at https://developers.bol.com/inloggen/?action=register), response format (xml/json) and debug mode bool (0/1)
  4. Open the browser and call the URL where your index.php file is located
Puntje 1, 2 is geen probleem. Bij puntje 3 mijn acceskey kan ik ook nog. Maar nadien is het me niet 100% duidelijk.

Heeft hier iemand al meer ervaring over?

Dank bij voorbaat.
Greetz 
David
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Open API integreren in eigen wordpress webshop

25 september 2018

Heb je vragen over de Open API? Mail naar partner@bol.com.
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: Open API integreren in eigen wordpress webshop

26 september 2018

$bol_api_key = 'YOUR_API_KEY_HERE'; <- hier vul je je API key in
$bol_api_format = 'json';  <- hier geef je aan of je de lijst in JSON of XML formaat wilt ontvangen
$bol_api_debug_mode = 0; <- in een testomgeving zet je debug mode aan zodat je fouten sneller kan opsporen (0 of 1)
 
Vronghel
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 september 2018

Re: Open API integreren in eigen wordpress webshop

28 september 2018

$bol_api_key = 'YOUR_API_KEY_HERE'; <- hier vul je je API key in
$bol_api_format = 'json';  <- hier geef je aan of je de lijst in JSON of XML formaat wilt ontvangen
$bol_api_debug_mode = 0; <- in een testomgeving zet je debug mode aan zodat je fouten sneller kan opsporen (0 of 1)
Hey Stekske:

Bedankt voor je snelle en duidelijk antwoord. 
Ik heb had inderdaad contact opgenomen met bol.com maar dit duurde eventjes voor een antwoord. 

Grts,
David
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht