Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
emiel989
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 oktober 2018

Webshop starten Dropshipping

28 oktober 2018

Hallo allemaal,

Mijn naam is Emiel, ben 20 jaar en wil naast mijn vaste baan een dropshipping webshop beginnen. Mijn dropshipping webshop zal bestaan uit elektronica, huis en tuin artikele, speelgoed en handige items voor je voertuig. Ik heb aankomende Dinsdag een gesprek bij de KvK voor het inschrijven van mijn eenmanszaak.
Alleen heeft iemand nog tips voor mij wat handig is om nog aan te denken?
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Groetjes,
Emiel
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Webshop starten Dropshipping

28 oktober 2018

Het inschrijven bij de kvk en opstarten van een webwinkel is tegenwoordig geen uitdaging meer.
Het is veel lastiger om ervoor te zorgen dat je webshop opvalt en niet de zoveelste webwinkel wordt die het assortiment van de dropship leverancier aanbiedt.

Dus voordat je je in het avontuur stort, bekijk hoe vaak de producten al aangeboden worden en hoe jij je kan onderscheiden t.o.v. de directe concurrentie. ;-)

Gr. Mick
 
emiel989
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 oktober 2018

Re: Webshop starten Dropshipping

28 oktober 2018

Beste Mick,

Bedankt voor je reactie.

Hoe bedoel je dat het geen uitdaging meer is om een kvk te krijgen voor een webshop?
Kan je me vertellen wat er allemaal tijdens de afspraak bij de kvk wordt gevraagd en gezegd?

Mvg,
Emiel
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Webshop starten Dropshipping

28 oktober 2018

Hoi Emiel,

De kvk zal je waarschijnlijk vertellen welke rechten, maar vooral welke plichten je hebt als ondernemer en welke rechtsvorm het beste bij jouw onderneming past.
Het bouwen van de webshop kan met de diverse (kant en klare) software oplossingen.
De uitdaging blijft om de klanten naar jouw webshop te lokken en bij jou hun aankopen te laten doen. Dit is in de praktijk een stuk lastiger dan de eerste 2 stappen ; -)
Voorkom dat je een 13 in een dozijn webwinkel wordt en probeer je te onderscheiden t.o.v. je concurrentie!

Suc-6 met het opstarten van je shop

Gr. Mick
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
emiel989
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 oktober 2018

Re: Webshop starten Dropshipping

28 oktober 2018

Dankjewel en ik zal zeker iets bedenken waardoor ik een speciale webshop krijg.

Mvg,
Emiel
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht