Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
nicksmeubels
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 december 2018

Pakkende teksten schrijven

20 januari 2019

Hallo,

Ik ben mijn webshop opnieuw aan het inrichten en heb diverse kopjes gemaakt waarin ik informatie geef over bijvoorbeeld het onderhouden van je meubel maar ik ben na 3 a 4 zinnen uitgeschreven en wil het toch graag wat uitgebreider en pakkender maken
https://www.nicksmeubels.nl/ wachtwoord is "webwinkelforum"
hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
nicksmeubels
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 december 2018

Re: Pakkende teksten schrijven

20 januari 2019

Ik krijg over 10 dagen een BTW nummer dus dan zal ik leveranciers gaan benaderen het is nu nog leeg
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Pakkende teksten schrijven

21 januari 2019

Als u een product ergens anders goedkoper ziet krijgt u van ons het verschil terug, zo krijgt u bij ons altijd het meeste waar voor uw geld.
En ergens anders schrijf je handgemaakt en uniek.
Dan kan iemand hetzelfde product niet vinden.
Je omschrijvingen waar je het topic mee begint heb ik niet gevonden.
 
nicksmeubels
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 december 2018

Re: Pakkende teksten schrijven

21 januari 2019

Dat kopje heb ik verwijderd omdat ik niet verder kwam. Ik moet hem dus nog wat aanpassen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
nicksmeubels
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 december 2018

Re: Pakkende teksten schrijven

22 januari 2019

Ik heb mijn website aangepast (nog niet klaar) ik hoop dat iemand hem kan controleren.
nicksmeubels.nl
wachtwoord "webwinkelforum"
 
BHVkoning
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 januari 2019
Contacteer:

Re: Pakkende teksten schrijven

24 januari 2019

Hallo, ik wil met alle plezier naar je website kijken als hij live staat. Wachtwoorden in onbekende boxen invoeren doe ik niet. Maar ik kan je alvast een bruikbare tip geven voor pakkende teksten en dat is dat je je producten zeer gedetailleerd moet beschrijven. Je beschrijft producten als het ware zoals iemand ze ziet op de foto. Dit klinkt misschien dubbelop maar het werkt wel. 

Als je dus een witte stoel hebt met 3 ribbels in de poten dan kun je de poten als volgt beschrijven: de glinsterende ijzeren stoelpoten hebben 3 mooie brede ribbels precies op 75% van de stoel waardoor deze stoel een stoer en industrieel uiterlijk heeft. De witte kunststof doppen onder de stoelpoten zorgen voor extra bescherming tegen krassen.

Zo kun je dus heel gedetailleerd je product beschrijven. Dit werkt goed voor je bezoekers en ook voor Google heeft het voordelen.
https://fortmarkenbinnen.nl/trainingen- ... hv-cursus/ BHV cursus volgen bij Fort Markenbinnen
 
nicksmeubels
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 december 2018

Re: Pakkende teksten schrijven

24 januari 2019

En hoe schrijf ik goede marktplaats advertenties? Niet voor een bepaald product maar voor een bepaalde productgroep?
 
BHVkoning
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 januari 2019
Contacteer:

Re: Pakkende teksten schrijven

25 januari 2019

Voor productgroepen zou ik niet weten. Ik zou net als bij producten kijken hoe je zo getailleerd mogelijk iets kunt beschrijven. Beschrijven wat mensen al op een foto zien heeft, hoe tegenstrijdig dit ook lijkt, enorm veel toegevoegde waarde.
https://fortmarkenbinnen.nl/trainingen- ... hv-cursus/ BHV cursus volgen bij Fort Markenbinnen
 
bartjeboy
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 januari 2019
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pakkende teksten schrijven

25 januari 2019

Tsja, teksten schrijven is best wel een vak. 
Wie zoekt vindt mij op https://www.kaartenenatlassen.nl ;-)
 
wikkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 januari 2019

Re: Pakkende teksten schrijven

31 januari 2019

Beschrijf ook de zaken die voor jou vanzelfsprekend zijn, voor klanten kan die informatie zinvol zijn.