Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RogierFransen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 april 2019

Bol.com Koppelen aan Channable

06 april 2019

Afgelopen jaar zijn wij begonnen met verkopen van producten via bol.com. We groeien op dit moment erg hard en we willen de voorraden, productinformatie makkelijk in de hand kunnen houden. Uiteindelijk zou het ook mooi zijn om naar andere webwinkels uit te breiden. 

Hiervoor heb ik het programma Channable gevonden, die zowel de voorraad makkelijk bij kan houden als het uitbreiden naar andere webwinkel kan faciliteren. Alleen loop ik nu vast om mijn aanbod, die allemaal op bol.com staat te uploaden naar Channable. Weet iemand hoe dat moet?

Groet 
 
Support Channable
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 april 2019

Re: Bol.com Koppelen aan Channable

08 april 2019

Hi Rogier,

Je kan bij Channable een gratis account aanmaken om te kijken of de tool fijn is om mee te werken: https://app.channable.com/signup. Wanneer je een Channable account heb aangemaakt, kan je de volgende stappen doorlopen om jouw productinformatie in te laden bij Channable.

Om in Channable jouw productinformatie in te laden kan je jouw webwinkel koppelen met Channable. Uit jouw webwinkel halen we de basis productinformatie van jouw producten zoals de voorraad, titels en afbeelding links van jouw producten. Afhankelijk van het platform waar jouw webwinkel op draait, kan je in ons support artikel vinden hoe je de koppeling met Channable kan maken: https://support.channable.com/hc/nl/art ... -ik-items-.
Naast deze basis informatie kan je ook een extra informatie bestand in Channable toevoegen om de product informatie te verrijken. Je kan bijvoorbeeld als extra informatie de productinformatie toevoegen die je nu op Bol hebt staan. Om de productinformatie van Bol te downloaden kan je het beste de stappen uit het artikel volgen: https://leveranciers.bol.com/downloaden ... nformatie/.

Op deze manier kan je via Channable aanhaken op het aanbod dat je nu al op Bol hebt staan en mocht je een nieuwe collectie toevoegen aan je webwinkel, dan komt deze ook in Channable te staan. Je kan dan via Channable het aanbod op Bol updaten, maar natuurlijk ook uitbreiden naar andere websites.
Als je vragen hebt hierover of de stappen samen wil doorspreken, bel dan gerust naar onze gratis support service. Je kan hen bereiken via +31 (0) 30 260 08 21.

Groetjes,

Virginia - Channable Support
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Bol.com Koppelen aan Channable

08 april 2019

Ik ben gebruiker van Channable. En ben er best tevreden over. Qua instellen is het super simpel. Wel is de prijs wat aan de hoge kant maar het bespaard ook veel werk. Wat fijn zou zijn als de webwinkel gekoppeld kon worden met Channeble. Wat ik zelf graag zou zien is dat met het complete pakket er toch vaker als 1 x per dag een update komt van de voorraad. 
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Bol.com Koppelen aan Channable

04 mei 2019

als ik begrijp wil je dus in omgekeerde richting werken.
Je hebt geen webshop maar hebt enkel al je producten direct op bol.com staan?
Dus je wil met channable van bol.com downloaden en van daaruit weer naar andere kanalen sturen?

uit antwoord van channable te lezen zou dat moeten kunnen hoewel het dus wel omgekeerd is van hoe het normaal werkt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Nicoledh
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 augustus 2019

Re: Bol.com Koppelen aan Channable

09 augustus 2019

Hi allemaal! 
Nog nooit van gehoord, maar het klinkt goed! 
Ik heb mijn eigen webshop in sieraden, kleding en accessoires en ook een nieuwe Handmade collectie. :) 
www.hermosamoda.nl 

Ik heb mij ook aangemeld om te verkopen via Bol.com, maar als ik een product wil toevoegen dan zegt ie dat die niet bestaat bij hun en ik heb geen idee hoe ik m zelf kan toevoegen! 

X NIcole 
Hermosa Moda 

Ps. Iemand tips voor meer website bezoekers? 
 
Tafelzeil.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2019
Contacteer:

Re: Bol.com Koppelen aan Channable

09 augustus 2019

Wij maken ook gebruik van Channable voor onze webshop in tafelzeil Wij hebben Channable gekoppeld aan onze Magento database, werkt ideaal. Wel worden bepaalde attributen of afbeeldingen niet meegenomen naar Bol.com terwijl deze in Channable wel juist gevoed staan.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht