Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Webshopvoorkids.nl
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 juni 2015

Producten aanbieden

20 mei 2019

Goedemiddag allemaal

Wij hebben een webshop met oa woonaccessoires https://www.platja.nl/. Nu bieden wij onze producten aan via onze eigen site en ook via bol.com. Weten jullie toevallig nog andere sites waar je je producten kunt aanbieden? Ik kijk uit naar jullie tips en ideeën!  
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Producten aanbieden

20 mei 2019

Blokker, VidaXL, FonQ, Marktplaats, Beslist.

Nog even iets wat je niet wilt horen. Jouw eigen website voldoet niet aan de wet. Alleen iDEAL is niet toegestaan. Ook de herroepingpagina werkt niet. Geen algemene voorwaarden, etc. Er zijn eerder al flinke boetes uitgedeeld, wees gewaarschuwd. Buiten dat ;) complimenten voor de webshop.
 
Nicoledh
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 augustus 2019

Re: Producten aanbieden

09 augustus 2019

Wow, ik wist niet dat je een algemene voorwaarde moest hebben voor Bol.com? 

Ik heb mijn eigen webshop in sieraden, kleding en accessoires en ook een nieuwe Handmade collectie en wil ook graag verkopen via Bol.com! 
Heb je tips? 

X NIcole 
 
jhutcollection
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 augustus 2019

Re: Producten aanbieden

15 augustus 2019

Beste nicole,
Wij van jhutcollection maken zeer mooi en gewilde hoog kwaliteit siraden van echt 14/18k wit/rose/geel goud en echte diamanten en edelstenen met certificaat voor zeer voordelige prijzen tot soms wel 1/3 van E.R.P/winkel prijs.
Wij zijn zelf al tijdje bezig en zijn vooral via catawiki actief.
Mocht je het interessant vinden dan kan je contact op nemen met ons via jhutcollection(insta) of jhutcollection@outlook.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht