Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Ulinks
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 september 2019
Contacteer:

Affiliatie Nederland

23 september 2019

Hallo,

Voor mijn website ben ik opzoek naar een aantal betrouwbare Nederlandse affiliatie bureaus.

Op dit moment werk ik al samen met:
Awin, TradeTracker, TradeDoubler en Daisycon.  

Echter vroeg ik mij af welke er nog meer beschikbaar zijn voor de Nederlandse markt. Tevens moet er een deeplink functie aanwezig zijn aangezien mijn site een index is.

Hoop op jullie hulp :D

Met vriendelijke groet,
Christian
Ulinks - Beste Webgids van Nederland
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Affiliatie Nederland

23 september 2019

Je schrijft dat je deeplink mogelijkheid nodig hebt want het is een index. Maar als ik op de website kijk zie ik alleen een aantal winkels. Ook zoeken geeft alleen winkels en niets direct naar wat ik zoek.
Dit antwoord is waarschijnlijk net zoiets als je site. Je zoekt iets maar krijgt een antwoord wat je niet zoekt. ;-) 
 
Ulinks
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 september 2019
Contacteer:

Re: Affiliatie Nederland

25 september 2019

Hallo, bedankt voor je reactie. Echter vroeg ik niet om een site review. Alleen naar Nederlandse affiliaties.
En met betrekking op "ik zie alleen maar een paar winkels" nou.... Dan heb je hoogstwaarschijnlijk niet goed gekeken. De link waar je op geklikt hebt stuurt je door naar een archief. En niet naar de home pagina (onderschrift is nu veranderd in de home pagina link).
En dan nog "Je zoekt iets maar krijgt een antwoord wat je niet zoekt. ;-) " ... De website staat nog in begin fase, en moet nog verder worden uitgewerkt. De zoekfunctie moet nog geoptimaliseerd worden. Maarja, elke site is ooit opgestart. En op enkelen na waren deze ook nog niet voor de 100% af zoals de eigenaar dat voor ogen had. Dus snap niet niet zo goed wat ik met deze kritiek moet. Maarja, zoals je zei. Is ook logisch, want het is zoals me site he :-)

Maar goed, dat even ter zijde.

Wat was je zoekopdracht? Want ulinks is een site index, en geen webshop! Met deeplink bedoel ik dat ik zelf een link binnen een website kan aanmaken waar ik dan na toe link. Bijv naar de home pagina. En dus geen banners etc.

:-)
Ulinks - Beste Webgids van Nederland
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Affiliatie Nederland

25 september 2019

Je site hoeft zeker niet af te zijn. Maar als ik zoek op shawl krijg ik alleen de webwinkel Heine te zien. En dan moet ik zeker bij Heine weer verder op shawl zoeken? Dat werkt niet en dan gebruiken ze je 1 keer en nooit meer. 
Zoek ik op taart krijg ik twee recepten websites (Niet gelinkt naar taart) en een game website!!
Met deeplink verwacht ik dus links direct naar shawls en taarten op een webshop. Dat heeft niets met banners te maken want zelfs een banner kan een deeplink hebben. 
Maar als je als een soort startpagina met alleen homepages van sites wilt werken dan is dat wat mij betreft ook prima. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Ulinks
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 september 2019
Contacteer:

Re: Affiliatie Nederland

25 september 2019

Ik snap je punt. En vind dit eigenlijk ook een heel goed idee! Ik ga mij hier iig verder in verdiepen hoe ik via wordpress dit in de zoekmachine kan toevoegen. Thnx :-)
Ulinks - Beste Webgids van Nederland
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Affiliatie Nederland

27 september 2019

Er zijn er veel meer maar dit zijn wel de vier grootste voor de retail. Adtraction.com is een financieel platform maar biedt soms ook wat retail-campagnes. Verder hebben grote spelers soms een eigen systeem. Zo heeft bol.com een eigen campagne en Coolblue werkt via Partnerize.com. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht