Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
geraldine
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 november 2019

koppeling magento en verzendbedrijven

23 november 2019

ik werk met Magento maar wordt gek dat ik elk adres handmatig moet overnemen in het GLS systeem. Ik werk ook met postnl (myparcel) en zij voorzien in een koppeling tussen myparcel en magento. De GLS doet dit niet. Nu heb ik een account aangemaakt bij de DHL en zij geven aan dat zij ook een koppeling hebben. Die hebben ze ook
maar mijn systeembeheerder zegt dat ze niet samen kunnen werken. Dus het is óf Postnl óf DHL.
Ik vind het al superjammer van de GLS want ik ben er verder wel tevreden over. Elk bedrijf heeft wel zijn voor en nadelen dus ik vind het fijn om consumenten meerdere keuzen de bieden.
wie heeft hier ervaring mee.
 
petra.heuts@dhl.com
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 november 2019

Re: koppeling magento en verzendbedrijven

24 november 2019

Hi Geraldine,
Er zijn klanten van ons die beide koppelingen PostNl en DHL naast elkaar gebruiken. Ons supportteam kan altijd even meekijken met de systeembeheerder als er vragen zijn.
Groet, Petra (DHL Parcel)
 
Eijdems Internet
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 februari 2020

Re: koppeling magento en verzendbedrijven

11 februari 2020

Je zou ook altijd naar een integratie met Sendcloud kunnen kijken. Wij hebben vaker Sendcloud in een Magento webshop geïntegreerd zonder problemen. 

Je kunt heel eenvoudig verzendlabels printen via een dashboard van meer dan 25 vervoerders uit binnen- en buitenland. 

[knip]
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 11 februari 2020, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame weggehaald