Leuk een soort van concullega!
Wat me als eerste opvalt is dat er niet veel tekst is is te vinden binnen je webshop. Voor een betere vindbaarheid zou je meer teksten kunnen gebruiken. Dit zorgt er ook voor dat google jouw webshop beter begrijpt en jouw pagina's dus hoger kan ranken in zoekopdrachten.
Verder mis ik nog een btw nummer en een adres op bijvoorbeeld de homepagina. Dit zorgt voor vertrouwen bij de consument! Ook zou je kunnen kijken of je beoordelingen op je webshop kan toepassen, dat zorgt ook weer voor vertrouwen.
Ik zie een bol.com plaatje op je webshop, deze komt terug op elke pagina aan de rechterkant maar is niet klikbaar. Wat is hier de reden achter en wat wil je er mee bereiken?
Ik weet het niet zeker maar je algemene voorwaarden, volgens mij mag dat niet zoals het er nu staat, ook zie ik bij een defect product onder garantie dat de retourskosten voor rekening consument zijn. Punt 1 mag dat volgens mij niet en punt 2 zou ik dat persoonlijk ook niet doen. Klant is koning!
Allemaal tips gewoon hoor, geen kritiek. Ben zelf ook nog volop met de opbouw en aanpassingen bezig van mijn webshop, ben ook pas net enkele maanden actief.
Hoop dat je er wat aan hebt.