Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
FloorXW
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 augustus 2019

Knab bankrekening en Amazon Duitsland

24 januari 2020

Beste mensen,

Ik heb geprobeerd om een verkopersaccount op amazon.de te openen, maar de aanvraag werd niet geaccepteerd. Mijn bedrijf is gevestigd in Nederland. Ik probeer nu erachter te komen waarom het niet werd geaccepteerd. Ik wil Amazon er niet over bellen, omdat ik denk dat ik deze laatste kans om met hen in contact te komen alleen moet gebruiken als ik alles in orde heb en aan hen wil vragen om mijn account te heropenen. Amazon is hier heel strikt mee namelijk.

Bij het aanmelden voor een verkopersaccount heb ik toen mijn gloednieuwe Knab zakelijke rekening gebruikt waar nog geen cashflow op te zien was. 

Ik heb twee vragen:

*Kan ik als Nederlands bedrijf een Nederlandse bankrekening gebruiken om een account bij Amazon Germany (FBA) te openen?
*Mijn account is dus  bij Knab. Het is een kleine bank die pas in 2012 werd opgericht. Kan het zijn dat Amazon mijn aanvraag niet heeft  omdat ze Knab niet kennen en het niet betrouwbaar lijkt omdat het geen gevestigde grote bank is?

Ik zelf denk dat het aan mijn credit card lag wegens verschillende redenen, maar ik wil alles uitsluiten voordat ik een verzoek tot heropenen doe.

Alvast bedankt!
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: Knab bankrekening en Amazon Duitsland

24 januari 2020

Om te verkopen op Amazon.de via FBA (m.a.w. met stock in Duitsland) heb je een Duits BTW nummer en/of een Steuernummer nodig.
 
mondmaskertje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 april 2020
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Knab bankrekening en Amazon Duitsland

08 april 2020

Het gebruiken van een KNAB bankrekening zal niet het probleem zijn.
Tevens kun je nu ook gebruiken maken van amazon.nl

Als je inderdaad alsnog direct wilt verkopen aan duitsland dan heb je idd Duits BTW nummer.


Mondmaskertje | Mondmasker kopen | Beschermoplossingen voor professionals
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht