Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
PetraK
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 februari 2020

Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

17 februari 2020

Ben benieuwd hoe onderstaande door jullie wordt gelezen?

Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

Run je al een webshop, maar ben je niet tevreden met je huidige software aanbieder? Stap dan over naar CCV Shop en ervaar ons gebruikelijke softwarepakket. Je betaalt geen maandelijkse kosten totdat het contract met je huidige webshopaanbieder afloopt (tot maximaal een jaar). Wij zorgen ervoor dat de overstap makkelijke verloopt, uiteraard zonder bijkomende kosten.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

17 februari 2020

Ik lees het zoals het er staat. Veel gratis service. Maar je zult wel een probleem met ze hebben hierover. Dan kun je beter vertellen wat er is, dan is het wat makkelijker te zeggen of we hetzelfde lezen in het verschil met wat ze doen.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

17 februari 2020

Zorgeloos gaat het naar mijn mening nooit. Het ligt er ook aan hoe jou huidige aanbieder de data overdraagt aan CCV en of deze hier überhaupt aan mee wil werken. Ik heb wel eens berichten gehoord dat het bij mijnwebwinkel (zit ik zelf ook bij) moeizaam gaat. 

Er staat zonder bijkomende kosten. Wellicht zijn er in de kleine lettertjes dingen uitgesloten?
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

17 februari 2020

Wij zijn diverse keren over gestapt op andere software en/of aanbieder hiervan. Zoals electronixs aangaf, gaat dit nooit zorgeloos/vlekkeloos.

Zelfs bij een migratie naar een andere aanbieder (e-pages) liepen we tegen verschillende problemen op.

Onze laatste overstap is naar CCV, wij hebben bewust gekozen om heel veel 'handmatig' over te zetten met heel veel knippen, plakken, importeren en exporteren. Voordeel is dat je gelijk de software goed leert kennen en vooral de 'bezem door de kast haalt' door pagina's te optimaliseren en een hoop overbodige pagina's en bestanden opruimt ;-)
Het nadeel is wel dat het een hoop tijd kost...

Gr. Mick
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
PetraK
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 februari 2020

Re: Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

17 februari 2020

Ik zal er duidelijker over zijn. Wij waren van plan om over te stappen naar CCV shop om de redenen dat wij dan tot maximaal een jaar de gelegenheid hebben om onze producten van onze site bij mijnwebwinkel over te zetten naar CCV shop en dit zou dan geen maandelijkse kosten met zich meebrengen. Voor ons een aantrekkelijk aanbod omdat we nog bijna een jaar een contract hebben met mijnwebwinkel.

Van CCV shop heb ik nu de volgende aanbieding gekregen.
Indien je kiest voor Pakket M á €24,95 per maand ontvang je van mij tot 31-12-2020 100% korting op de maandelijkse abonnementskosten.
Indien je kiest voor Pakket L á €44,95 per maand ontvang je van mij tot 31-12-2020 50% korting op de maandelijkse abonnementskosten.
Indien je kiest voor Pakket Enterprise á €99,95 per maand ontvang je van mij tot 31-12-2020 25% korting op de maandelijkse abonnementskosten.


Wij vinden dit vreemd aangezien er in de tekst staat dat je tot maximaal een jaar geen maandelijkse kosten betaalt.

Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

Run je al een webshop, maar ben je niet tevreden met je huidige software aanbieder? Stap dan over naar CCV Shop en ervaar ons gebruikelijke softwarepakket. Je betaalt geen maandelijkse kosten totdat het contract met je huidige webshopaanbieder afloopt (tot maximaal een jaar). Wij zorgen ervoor dat de overstap makkelijke verloopt, uiteraard zonder bijkomende kosten.
 
Gootsteenstop
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 februari 2020

Re: Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

17 februari 2020

Ik denk dat tijdens je keuze van voor een SaaS platform er een aantal dingen veel belangrijker zijn dan de prijs:

- Als je webshop gegroeid is, voldoet het SaaS platform dan nog steeds?
- Welke functie's heb ik in de toekomst nodig?
- Innoveert het SaaS platform straks ook nog?
- Heb je rekening gehouden met het redirecten van de productpagina's? En dat (tijdelijk) SEO verlies altijd aanwezig is?

En beetje webshop kijkt zeker niet als eerst naar de prijs.
Als een bepaalde functie je 2 uur in maand scheelt heb je die paar tientjes er zo uit...
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Zorgeloos overstappen naar CCV Shop

18 februari 2020

Als ik het zo lees op de website lijkt het er wel op dat ze het zo aanbieden. Dus kosteloos zolang je andere contract nog doorloopt.
Geen dubbele kosten
Je betaalt geen maandelijkse kosten totdat het contract met je huidige webshopaanbieder afloopt (tot maximaal een jaar).

Aan de andere kant. Is die shop dan geopend? Als die periode bedoeld is om de shop in te stellen en een layout te maken kan dat natuurlijk ook prima met de M versie welke gratis is. Nadat alles is ingesteld kan je zo overstappen naar de Enterprise versie en de webshop vullen met de producten. Voor zover ik weet kan je bij mijnwebwinkel geen data meenemen. Dus het wordt dan waarschijnlijk kopiëren. 

Zelf zou ik zeker geen jaar wachten en zo snel mogelijk overstappen of pas wachten als je contract bijna is afgelopen. Dan maar tijdelijk dubbele kosten. Zoals hierboven gezegd zijn er belangrijkere dingen als de prijs. Al vind ik ook niet dat een bedrijf een aanbieding moet doen die ze niet waar maken.

Ik zou zelf ook niet zo snel meer bij een platform kijken waar ik mn eigen data niet mee kan nemen. 
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht