Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Bmfaschion
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 juli 2020

Wat met kleding met default

29 juli 2020

Even een vraagje aangezien mijn boekhouder in verlof is. 
Hoe boeken jullie kleding in waar een default of foutje in zit, die kunnen we niet verkopen.

Gr
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat met kleding met default

31 juli 2020

Is het één product? Dan zou ik die gewoon afboeken. Gebeurt het vaker? Dan wil je waarschijnlijk in gesprek met je leverancier en hier je geld voor terug?
 
sarahtierney
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 maart 2021

Re: Wat met kleding met default

11 maart 2021

Hoe boeken jullie kleding in waar een default of foutje in zit, die kunnen we niet verkopen.
dissertationwriter
Verkopers worden geacht retourzendingen te accepteren en restitutie te verlenen als er schade optreedt tijdens de verzending of als dat hun schuld is.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat met kleding met default

11 maart 2021

Hoe boeken jullie kleding in waar een default of foutje in zit, die kunnen we niet verkopen.
dissertationwriter
Verkopers worden geacht retourzendingen te accepteren en restitutie te verlenen als er schade optreedt tijdens de verzending of als dat hun schuld is.
Dat is consumentenrecht waar je naar verwijst. Ik denk dat deze vragensteller het heeft over kleding dat is geleverd door zijn leverancier, en dus niet om een klacht van een consument.

Natuurlijk is het in de b2b ook gebruikelijk dat je leverancier artikelen terugneemt als er iets mis mee is gegaan, bijvoorbeeld tijdens het vervoer. Maar als je kleding direct bij de fabrikant bestelt is het niet ongebruikelijk dat je soms een kledingstuk tegenkomt waar helaas toch wat mis mee is. Als dat een enkel exemplaar is, zou ik daar niet te moeilijk over doen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht