Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
basgrave
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 december 2020

Afstudeeronderzoek webshop eigenaren

29 december 2020

Beste lezer,

Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Bas, een 4e jaar student Small Business & Retail Management aan de Hogeschool Saxion ter Enschede.

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik opzoek naar webshop ondernemers die mij willen helpen met het in kaart brengen van de behoeftes omtrent marketing. Mijn doel is om een nieuw concept op te zetten om ondernemers te helpen de groei van hun webshop te bevorderen door middel van digital marketing.

Ik zou dan ook graag een paar leden willen interviewen om te achterhalen wat jullie nu doen met betrekking tot digital marketing voor jullie webshop. Het interview zal ongeveer 20 minuten duren.

Wegens de huidige omstandigheden is een interview op locatie moeilijk te organiseren, daarom is het natuurlijk mogelijk om dit online te doen, mocht je interesse hebben kun je mij bereiken door hieronder een post te plaatsen of contact met mij op te nemen basgrave@hotmail.com.

Ik wil jullie alvast bedanken voor de medewerking en ik wens jullie een voorspoedig 2021.

Met vriendelijke groet,

Bas
 
Wyka
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 februari 2021

Re: Afstudeeronderzoek webshop eigenaren

05 februari 2021

Hallo Bas,

Ik ben Jakub, een ondernemer uit Nijmegen. Ik heb een webshop en kan je een interview geven. Liever Skype of Zoom? Neem contact met mij op via e-mail: jakub.wyka@gmail.com

Jakub Wyka, Radboud Universiteit postdoctoraal pimion student
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht