Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
ronanvdv
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 februari 2021

Verzendskosten plugin

04 februari 2021

Beste mensen

Ik ben van plan voor een lokaal bedrijf een webshop te maken. Echter ben ik eerst aan een voorstudie bezig om te kijken wat alle mogelijkheden zijn.
Ik zou voor deze webshop die waarschijnlijk in magento zal zijn. Een systeem nodig hebben waarbij ik van europese pakjesdiensten (liefst sowieso postnl/bpost en dpd)
real-time de prijzen kan tonen aan de klant. Weten jullie of dit mogelijk is?


Ik heb al gezocht naar sendcloud en shippo maar shippo blijkt enkel voor amerikaanse bedrijven te zijn.
En bij sendcloud zag ik geen manier om prijzen aan de klant te tonen.

Alvast bedankt!
 
ronanvdv
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 februari 2021

Re: Verzendskosten plugin

04 februari 2021

Graag zou ik ook willen toevoegen dat het om redelijk grote pakketten (dozen) zal gaan. 
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verzendskosten plugin

27 mei 2021

Beetje late reactie maar heb je Paazl al eens geprobeerd? Ik had verwacht dat Sendcloud wel een oplossing zou zijn. Paazl is waarschijnlijk vrij prijzig voor starters, maar ik denk wel dat ze je kunnen helpen. Je kunt ook simpelweg een overzichtje maken van de top-10 landen waar je het meest naar verzendt, en daarnaast een standaardtarief hanteren?
 
Wuunder
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 december 2018

Re: Verzendskosten plugin

28 mei 2021

Al eens van de oplossing van Wuunder gehoord? Op basis van de afmetingen van de items in de check-out bepalen ze de ideale verpakking per order. Daarna tonen ze aan je klant de verzendkosten en levertijden. Ideaal voor webshops met verschillende type zendingen zoals een  document, pakket, XL pakket of pallet. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Amel
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 februari 2021
Contacteer:

Re: Verzendskosten plugin

15 oktober 2021

Sendcloud plugin is wel handig. Ook voordelig voor een starter.