Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
novi fashion
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 april 2021

Wat vind jij van Novi Fashion?

30 april 2021

Goedeavond iedereen!

Wij zijn bezig om een uitgebreide webshop op te zetten waar je al je kleding kunt shoppen van verschillende aanbieders.
Denk hierbij aan de bekende merken zoals G-star, Tommy, Bjorn Borg etc etc.

Graag willen wij van novifashion jullie feedback wat jullie graag willen zien op de site of wat jullie juist missen.
De webshop is te vinden op www.novifashion.nl en suggesties mag je eventueel mailen naar info@novifashion.nl

We horen graag van jullie en hopen dat jullie uiteindelijk onze nieuwe vaste bezoekers gaan worden.

Groeten Robbert
Team Novi Fashion
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

30 april 2021

Deze site is niet bereikbaar
Zo jammer als je iets post en dan werkt het niet. Ik denk dat je als ondernemer zulke fouten niet mag maken. Zoiets controleer je toch eerst na het posten.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

01 mei 2021

Als je de naam zoekt in google dan kom je wel op de website. Via de link werkt het inderdaad niet.

Heb je wel toestemming voor het gebruik van die reclames?
De website ziet er niet al te best uit moet ik zeggen. Zie ook geen algemene voorwaarden, adres etc. 
Zou haast zeggen dat de webshop nep is.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

05 mei 2021

De website ziet er niet al te best uit moet ik zeggen. Zie ook geen algemene voorwaarden, adres etc.
Helaas deel ik deze mening. De site lijkt nog niet helemaal af. Veel rubrieken zijn leeg en zelf zou ik hier niet bestellen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
novi fashion
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 april 2021

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

15 mei 2021

Deze site is niet bereikbaar
Zo jammer als je iets post en dan werkt het niet. Ik denk dat je als ondernemer zulke fouten niet mag maken. Zoiets controleer je toch eerst na het posten.
Hallo PaulG,

Ik zag inderdaad dat de link niet werkt via deze site.
Hier kan helaas niets aan worden gedaan vanuit onze kant.
 
novi fashion
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 april 2021

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

15 mei 2021

Als je de naam zoekt in google dan kom je wel op de website. Via de link werkt het inderdaad niet.

Heb je wel toestemming voor het gebruik van die reclames?
De website ziet er niet al te best uit moet ik zeggen. Zie ook geen algemene voorwaarden, adres etc. 
Zou haast zeggen dat de webshop nep is.
Hallo frafra,

We hebben toestemming om de reclames te gebruiken omdat we direct voor hun verkopen.
Het is jammer om te horen dat u de site niet goed/netjes vind. We zijn nog steeds dagelijks bezig om de website te vullen met verschillende webshops/aanbieders voor een breder aanbod.
Adres is hierdoor ook niet van toepassing omdat we alleen via novifashion werken en via de webshop onze bezoekers proberen door te sturen naar de juiste aanbieder.

Nee de webshop is niet nep en moet zeker nog verbeterd worden. Blijft u zeker uw feedback geven zodat we deze kunnen toepassen tijdens het verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Robbert
Novi Fashion
 
novi fashion
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 april 2021

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

15 mei 2021

De website ziet er niet al te best uit moet ik zeggen. Zie ook geen algemene voorwaarden, adres etc.
Helaas deel ik deze mening. De site lijkt nog niet helemaal af. Veel rubrieken zijn leeg en zelf zou ik hier niet bestellen.
Hoi Dirkjan,

Het klopt dat veel rubrieken leeg zijn, hier zijn we druk mee bezig om die weer op in te vullen.
Verder hoop ik ook dat u doorgeeft wat u dan graag terug wilt zien om toch eventueel een bestelling te plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Robbert
Novi Fashion
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

16 mei 2021

Hallo PaulG,

Ik zag inderdaad dat de link niet werkt via deze site.
Hier kan helaas niets aan worden gedaan vanuit onze kant.
Dat heeft niets met dit forum te maken. Jij of diegene die de site gebouwd heeft is simpelweg vergeten om de www de definiëren in de DNS instellingen van je domeinnaam. Als jij of iemand anders je website adres met www er voor invoert in een browser dan zal dat niet werken. Een beginnersfoutje.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Wat vind jij van Novi Fashion?

17 mei 2021

Als je de naam zoekt in google dan kom je wel op de website. Via de link werkt het inderdaad niet.

Heb je wel toestemming voor het gebruik van die reclames?
De website ziet er niet al te best uit moet ik zeggen. Zie ook geen algemene voorwaarden, adres etc. 
Zou haast zeggen dat de webshop nep is.
Hallo frafra,

We hebben toestemming om de reclames te gebruiken omdat we direct voor hun verkopen.
Het is jammer om te horen dat u de site niet goed/netjes vind. We zijn nog steeds dagelijks bezig om de website te vullen met verschillende webshops/aanbieders voor een breder aanbod.
Adres is hierdoor ook niet van toepassing omdat we alleen via novifashion werken en via de webshop onze bezoekers proberen door te sturen naar de juiste aanbieder.

Nee de webshop is niet nep en moet zeker nog verbeterd worden. Blijft u zeker uw feedback geven zodat we deze kunnen toepassen tijdens het verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Robbert
Novi Fashion
Jezelf tegen spreken :)

Toestemming omdat je direct voor hun verkoopt ... maar je verkoopt niets ... want gewoon een affiliate website en geen webwinkel.

Maar goed, you never know. In ieder geval veel veel veel werk aan de winkel om er iets van te maken.