Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
pillendraaier
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 juni 2019

kassa software combi met webwinkel

31 oktober 2021

misschien heb ik niet goed gezocht maar niet gevonden, probeer het even hier met een eigen vraag.

Ik heb nu een winkel (drogisterijbranche) gekoppeld aan een systeem vanuit franchise, wij gaan zelfstandig verder en ik ben bezig me het opstarten van een eigen webshop naast de fysieke winkel.
Wij hebben nu Aspos winkelsoftware en hebben inmiddels een (schets?)ontwerp voor de webshop in woocommerce.
Het is wel de bedoeling dat de winkel en webshop uit dezelfde voorraad gaan werken.

Ik vraag mij af of Aspos wel de meest geschikte partner is, ten eerste omdat ze naar mijn smaak best prijzig zijn en ten tweede zijn wij in het verleden vaker tegen zaken aangelopen die niet bepaald goed functioneren zoals bijv de koppeling met de boekhouding. 
We kunnen natuurlijk zo ook gaan starten en later een switch maken maar wellicht is het ook wel een goed moment om nu te switchen naar betere of goedkopere kassa software..

Welke kassasoftware zouden jullie mij kunnen aanraden vanuit ervaring?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: kassa software combi met webwinkel

31 oktober 2021

Hiervoor zijn verschillende oplossingen mogelijk. Het is 100% zeker dat je gebruikmaakt van WooCommerce? Want zowel Lightspeed als Shopify hebben een mooie Point-of-sale oplossing voor je kassa die 100% integreert met (hun eigen) software oplossing. Als je maar een beperkt aantal producten hebt is Shopify Lite is ook een prima oplossing voor WooCommerce

Los daarvan biedt WooCommerce veel plugins voor het actueel houden van de voorraadstatus. 
 
Gebruikersavatar
pillendraaier
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 juni 2019

Re: kassa software combi met webwinkel

31 oktober 2021

nee, assortiment is 70.000+ artikelen, dus niet beperkt.
en ja, mijn developer werkt met woocommerce.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: kassa software combi met webwinkel

31 oktober 2021

Je developer heeft geen suggestie? Heeft hij wel al eerder shops gebouwd voor retailers die ook fysiek verkopen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht