Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Ontwerp forum

16 maart 2009

Zoals jullie kunnen zien zijn we een beetje aan het experimenteren met het ontwerp van het forum. Feedback is meer dan welkom. De eerste reacties zijn nog niet zo fantastisch. Ja dat blauw was ook best mooi maar zo standaard. Zo begint elk forum! Met iets veelbelovends als een forum voor internetondernemers verwacht je natuurlijk iets 'flashy, hip, moderns'! en dat proberen we er een beetje van te maken.

Maar tips zijn welkom! We zijn er nog niet geheel uit.
 
Gwen
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 januari 2009
Contacteer:

17 maart 2009

Ziet er mooi uit! Vind het echt een hele vooruitgang! Dat blauwe was inderdaad ook goed, maar zoals je zei nogal standaard.

Het enige wat me aan deze layout een beetje stoort is de tekst van de subforums (Algemeen, Webwinkel eigenaren, software en bezoeker) Het oranje op grijs leest niet echt lekker. Misschien een idee om de oranje tekst iets lichter te maken, of de grijze achtergrond een stuk lichter, ik denk dat dat wat fijner leest.
De achtergrond van de site vind ik leuk gedaan, alleen moet je er niet te lang naar kijken met die diagonale streepjes want dan wordt je er een beetje scheel van :P

Maar goed dat zijn maar kleine dingen, de rest vind ik erg mooi geworden!
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

17 maart 2009

Het enige wat me aan deze layout een beetje stoort is de tekst van de subforums (Algemeen, Webwinkel eigenaren, software en bezoeker) Het oranje op grijs leest niet echt lekker. Misschien een idee om de oranje tekst iets lichter te maken, of de grijze achtergrond een stuk lichter, ik denk dat dat wat fijner leest.
Dank voor je feedback. Ik heb die kopjes witgemaakt. Is dat beter? Of nog even verder zoeken?
 
Gwen
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 januari 2009
Contacteer:

19 maart 2009

Ja ik vind het zo beter! Het leest fijner
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
kattig
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 december 2008

07 april 2009

Mooi zo, ziet er prima uit.