t-shirt webwinkel

1
Hallo

Ik ben nieuw hier en van zin om een webshop te openen. Ik heb al heel wat informatie verzameld, en weet ongeveer wat mij te doen staat.

Ik zou vooral t-shirts (maar ook petjes, fopspenen,...) gaan verkopen.
Ik ga enkel voor de ontwerpen zorgen. Voor de kledij ga ik op zoek naar een textieldrukkerij.

Mijn vraag: zijn er hier mensen die ervaring hebben met het openen van een kledij-shop??

Alvast bedankt

Groeten

toxief

3
En hoe is dat bevallen?
De mogelijkheden zijn redelijk beperkt heb ik al vernomen...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Bedankt voor de tip.

De shop spreekt erg aan en is veel origineler dan al die overvolle webshops. Less is more... Echt goed gedaan. En de ontwerpen mogen er zeker zijn (ik heb 2 favorieten).

Bij mij gaat het nog een tijdje duren voor alles in orde is, maar ik blijf er aan werken.

Groeten

6
Dank je voor het compliment :)

Waar kan ik jouw webwinkel vinden? Ik ben benieuwd!

Spreadshirt

7
Hoi,

Ik heb goede ervaringen met spreadshirt, makkelijk in gebruik.
Je kan ook jouw ontwerpen door anderen laten verkopen, of exlusief voor je eigen winkel gebruiken.
Je zou ook eens bij www.shirtcity.com kunnen kijken, andere site zelfde idee.

Kijk eens in mijn shop, www.digitaldeejay.nl mis. doe je nog wat leuke ideeën op.

Grtz JAFO
Ik zet in vol vertrouwen de eerste stap. Je hoeft de hele weg niet te zien. Zet gewoon de eerste stap...

8
Hey tony3005

Ik heb nog geen webshop, ben ermee bezig. Ik laat wel weten wanneer het zo ver is...

Digitaldeejay

Jou shop mag er ook zeker zijn. Ik ben er toch sterk over aan het nadenken om ook eerst via spreadshirts een shop te openen.
Ik zou graag nog wat meer informatie hierover krijgen. Als ik weet welke informatie, dan stuur ik je wel een berichtje.

tnx

Toxief