Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

Het uitbesteden van fulfilment is duur!

Ja, dat denk ik wel
2 (29%)
Ja, dat weet ik zeker
2 (29%)
Nee, dat hoeft niet
1 (14%)
Nee, dat heb ik nl. uitgezocht
2 (29%)
 
Totaal aantal stemmen: 7
 
baspauw
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2009
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Uitbesteding van orderpicking en verzenden

25 mei 2009

Als uw webwinkel uw hoofdinkomen is, of begint te worden en u doet alles nog zelf, als het bijhouden van de website tot aan de bestellingen naar de post toe rijden een dagtaak is, dan wordt het misschien eens tijd om contact met ons op te nemen.

De e-fulfilment service van Drake & Farrell ontzorgt voor webwinkel ondernemers alle activiteiten vanaf het moment dat uw klanten een bestelling bij uw winkel hebben geplaatst.

Inslag, opslag, voorraadbeheer, orderpicking en verzenden doen wij voor webwinkeliers. Verpakt u uw orders in cadeaupapier? Ook dit kunnen we allemaal voor u doen en uiteraard met de "look and feel" van uw webwinkel!

Dankzij een zeer efficiente werkwijze en het schaalvoordeel met onze leveranciers levert dit direct voordeel voor u op. U kunt dan zorgeloos ondernemen en alle focus leggen op de verkoop.
Wilt u uw warehousing, orderpicking en verzendingen op een zorgeloze en zeer betaalbare manier uitbesteden? Neem dan contact met ons op. 0172-423310
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

25 mei 2009

heb je een linkje voor me waarop ik wat meer info kan zien?
 
baspauw
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2009
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

link naar e-fulfilment uitbesteden

25 mei 2009

Wilt u uw warehousing, orderpicking en verzendingen op een zorgeloze en zeer betaalbare manier uitbesteden? Neem dan contact met ons op. 0172-423310
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht