Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kattig
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 december 2008

Gaatjesboard

18 juli 2009

Hallo,

De voegen van mijn magazijntje zijn aan het kraken, creativiteit met betrekking tot het benutten van de ruimte is nu geen overbodige luxe. Ik heb wel uitzicht op een bedrijfspand, maar dit zal waarschijnlijk nog wel even gaan duren.

Maar goed, ruimte benutten dus. Ik verkoop spulletjes voor katten en daar zit ook veel klein spul bij; speelgoed, kammen, dat soort spul. Dat kan hangen aangezien het veelal van hangblisters is voorzien. En hangen neemt minder ruimte in beslag dan liggen, aangezien het niet echt dingen zijn die je goed kunt stapelen.

Ik heb dus bedacht om in de (ivar) stellingen die ik heb staan, een ruimte te creëren met haken voor het hangende spul. Hier heb ik gaatjesboard voor nodig want de plankbreedte is 83 cm dus standaard perfowanden passen er niet tussen. Wie weet waar je gaatjesboard kunt kopen? Ja, bij de bouwmarkt, maar het mag niet te dik zijn en de gaten meoten 25 mm van elkaar zitten.

Ik google me rot en kan niks vinden. Ik wil liever niet mijn stellingen uit elkaar halen want ik heb niet de hele muurhoogte nodig voor haken en zou dan toch weer waardevolle plankruimte verliezen.

Jaja, ingewikkeld allemaal. Ik hoop dat die bedrijfsruimte gauw klaar is, dan heb ik dit probleem niet meer....
 
isixia
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 augustus 2009

gaatjesboard

01 augustus 2009

Ik denk dat je niet langer hoeft te zoeken, want volgens info die ik van de Hubo kreeg wordt gaatjesboard niet langer gemaakt. Alleen het dikkere, wat ze gebruiken voor op bedbodems kun je kopen, maar de gaatjesafstand verschilt van die van het dunnere board.
 
kattig
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 december 2008

01 augustus 2009

Ja, ik heb het inderdaad al opgegeven. Ik heb maar perfo rugborden gekocht en hang deze een kwartslag gedraaid op, dat past precies. Wel duur, maar ik ga binnen afzienbare tijd toch ook een winkel openen en dan komen ze sowieso ook weer van pas.