Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
karel
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 januari 2009

Moedeloos

26 oktober 2009

Zie ook mijn aanvaring met die 2 knulletjes van shoptrader elders op het forum.

Het was me ein-de-lijk gelukt een webwinkel zo in te richten naar mijn wensen. Ik ben dagen bezig geweest de webwinkel te doorgronden en helemaal naar wens te maken. En weken van uitproberen van andere software en zoeken naar de juiste oplossing.

Nu hebben ze gewoon pats-boem zonder enige reden mijn winkel verwijderd. Dit is nogal een klap voor mij. Nu moet ik WEER op zoek naar webwinkel software. Alles in al aanwezig. Voorraad, de hele business setup, geregeld met KVK en belastingdienst, Maar nu moet ik weer op nieuw beginnen. Ik wordt er zo moedeloos van.

Ik heb zo ongeveer alle software al eens geprobeerd. Het doet net niet wat ik wil of is te ingewikkeld om te doorgronden. Ik wil het zakelijk aanpakken. Niet een winkeltje wat ermee door kan. Ik had morgen/overmorgen live willen gaan met de winkel.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen. Ik heb al zoveel geld in de winkel gepompt dat ik nu ook niet even een zak geld heb om het te laten doen. Let alone het geduld. In heb nu 1 week vakantie maar uitrusten kan ik niet. Ik heb nog wel wat geld uiteraard maar ik ben bang om meer geld te verliezen.

Ergens een webshop kopen die op een server draait doe ik niet meer. Het risico dat iemand gewoon zomaar de stekker uit mijn winkel trekt.... nooit meer.

Ik begin toch spijt van de hele onderneming te krijgen. Ik kan alles, maar de software krijg ik niet aan de praat...
 
davadox
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 oktober 2009
Locatie: Oosterhout

08 november 2009

Ik heb je aanvaring gemist maar wat zeggen die gasten van Shoptrader dan en wat is de reden dat ze de stekker eruit hebben getrokken ?
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

08 november 2009

@davadox

Kijk in dit draadje naar de reactie van shoptrader
http://webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=455