Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kassie
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 januari 2010
Locatie: amstelveen

adres labels printen....

17 januari 2010

Misschien een stomme vraag:

Wanneer je begint met een webwinkel,en je gaat verkopen,hoe zit
het precies met de adressen die je op het pakje plakt,om het maar
even simpel te zeggen.

Ik ben nu met 3 probeer versies bezig van o.a.:

shoptrader
biedmeer
mijnwebwinkel

zit het printen van adressen in zo'n pakket,..??
hoe doen jullie dat.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

18 januari 2010

Eerst moet ik even zeggen dat ik niet heel erg bekend ben met deze drie systemen. (Sorry ben een opensource fan, hou er niet van om elke maand een bedrag te moeten betalen)

Maar in het algemeen geld voor vrijwel alle cart software het volgende:

2 opties:

optie 1: De adressen voer je handmatig in bij de software van de logistieke partner. (Parcelware van TNT, DelisPRINT van DPD, online bij Parcel International etc.)

optie 2: In de cart software zit een koppeling met bijv. Parcelware waardoor je de adresgegevens direct kan exporteren.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

18 januari 2010

Als u met Mijn Webwinkel ons programma bedoelt dan zit er in de Pro+ versie een koppeling met TNT-Parcelware.
Bent u niet op zoek naar een koppeling met TNT-parcelware maar wilt u gewoon adreslabels afdrukken dan hebben wij een add-on (die ook al bij onze Standaard versie werkt) die het mogelijk maakt om met een klik adresleabels af te drukken via een Dymo Labelwriter.
 
kassie
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 januari 2010
Locatie: amstelveen

19 januari 2010

Ik zal mijn webwinkel van logivert ook eens bekijken.
Voor die Dymo Labelwriter,ben je ook al zo´n 90,- kwijt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

20 januari 2010

Ik zal mijn webwinkel van logivert ook eens bekijken.
Voor die Dymo Labelwriter,ben je ook al zo´n 90,- kwijt.
Maar de gebruikskosten zijn beduidend lager dan voor een inktjetprinter of laserprinter dus die Dymo verdient zichzelf binnen no time terug.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

20 januari 2010

..en als je nou echt net bezig bent dan kan je natuurlijk ook gewoon met de hand de etiketten schrijven.

Wij zijn nog maar net bezig op internet en ik pak op dit moment elke week tussen de 5 en 10 pakketten in. Daar plak ik gewoon met de hand een etiket op wat ik met de hand heb geschreven.
 
kassie
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 januari 2010
Locatie: amstelveen

21 januari 2010

..en als je nou echt net bezig bent dan kan je natuurlijk ook gewoon met de hand de etiketten schrijven.

Wij zijn nog maar net bezig op internet en ik pak op dit moment elke week tussen de 5 en 10 pakketten in. Daar plak ik gewoon met de hand een etiket op wat ik met de hand heb geschreven.
Ja dat kan zeker,en dat zal ik ook wel doen in het begin,persoonlijk denk ik dat het er niet zo professioneel uitziet,maar je moet denk ik,vooral in het begin,wanneer je je shop net online hebt,de kosten zo minimaal mogelijk te houden,en vooral in het begin zal het toch niet storm lopen met bestellingen.
En er zal zeker wel een eenvoudig programmatje zijn,die etikketen kan printen via je huidige printer..
 
DoMagic
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 januari 2010
Locatie: Warmond
Contacteer:

21 januari 2010

Word en Excel kunnen dat natuurlijk ook gewoon.
De OpenOffice varianten bieden ook die functionaliteit. Kost je wel tijd om het programma en je printer af te stellen op de etiketten die je hebt.
[size=75][url=http://www.zonwering-rolgordijnen.nl/rolgordijnen-verduisterend]Rolgordijnen verduisterend op maat gemaakt[/url][/size]
 
Kajole
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 januari 2010
Contacteer:

19 februari 2010

Ik heb eigenlijk een tussenoplossing gevonden.
Ik heb zelf adresstickers ontworpen met logo en retouradres met daarnaast ruimte voor het adres.
Deze heb ik op voorraad. Het adres schrijf ik er dan met de hand op.
Ziet er goed uit (al zeg ik het zelf)
Als je met DHL verstuurd, print je de adressticker via DHL uit. Met TNT-zakelijk hetzelfde.
 
kassie
Berichten: 37
Lid geworden op: 10 januari 2010
Locatie: amstelveen

20 februari 2010

Ik heb eigenlijk een tussenoplossing gevonden.
Ik heb zelf adresstickers ontworpen met logo en retouradres met daarnaast ruimte voor het adres.
Deze heb ik op voorraad. Het adres schrijf ik er dan met de hand op.
Ziet er goed uit (al zeg ik het zelf)
Als je met DHL verstuurd, print je de adressticker via DHL uit. Met TNT-zakelijk hetzelfde.
oke,ik weet voldoende,ga de diverse opties eens bekijken.
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

23 februari 2010

Ik plak inmiddels de factuur in een venster-enveloppe op de doos. Kost een enveloppe en stukje tape maar die factuur wordt toch geprint en werkt redelijk handig, al zeg ik het zelf.