Dat doe ik nu juist wel. Heb net een product ingevoerd en te koop gezet (zal binnenkort wel online verschijnen) van een merk dat Bol zelf niet verkoopt. Voordeel is dat je qua prijs niet tegen bol zelf op hoeft. Of tegen een andere concurrent, want het product stond nog niet op Bol.com. Dat geeft dan weer de ruimte om een deel van de 15% transactiekosten in de prijs te verwerken (product is 54,95 op bol.com, 49,95 in mijn eigen webwinkel).Zyra schreef: Maar omdat je ook zoveel kwijt bent aan Bol.com en er zijn merken die niet willen dat je boven de adviesprijs zit, dan houdt het gewoon op. En ik ga geen merken erop zetten die zij niet verkopen.
Ik ga nog een paar producten invoeren, als experiment. Zowel A-merken (kwalitatieve producten met een hogere prijs dan het B-assortiment dat nu op bol.com wordt aangeboden) als een paar andere producten.
Overigens hebben ze de productfoto geaccepteerd. Die komt van de fabrikant en heeft geen witte achtergrond (zoals bol.com in de regels heeft staan als je de handleiding goed leest). Weird.