Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kattig
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 december 2008

Fysieke verhuizing webwinkel

23 april 2010

Zoals de zaken er nu voor staan, zal ik van de zomer gaan verhuizen naar een (koop)huis waar een aparte bergruimte bij is, die perfect is voor mijn webwinkel. Ik heb nu ernstig ruimtegebrek en met die woning zal dat voorlopig zijn opgelost.

Maar ja, dat levert dus wel een probleem op. Want hoe doe je dat als eenpitter? Ik zal wel wat hulp hebben bij het overbrengen van alles, maar in- en uitpakken zal toch op mij aankomen. Een privé en zakelijke verhuizing tegelijk terwijl je shop nog open is, kan dat?

Misschien zal ik maar gewoon even dicht moeten. Ik zie het al gebeuren dat ik net iets heb ingepakt en dat dan precies dat wordt besteld; kan je weer opnieuw beginnen. Hoelang kan je een webshop sluiten? Hoe pak ik dat het beste aan?

Alle tips zijn welkom. Dat het een loodzware klus wordt is duidelijk, maar het moet toch redelijk soepel kunnen, lijkt me....
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

23 april 2010

De winkel dicht doen zou ik niet doen...
Wel doen een bericht op de site dat vanwege de verhuizing van het magazijn er een x aantal dagen vertraging kan hebben.

Verder als laatste de voorraad verhuizen en alles zo ver klaar hebben op de nieuwe locatie dat je snel weer aan de slag kan... (dus geen verhuisdozen naar binnen als je de stellingen nog in elkaar moet zetten.)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
fonzie
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 februari 2010
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

24 april 2010

De winkel sluiten is inderdaad niet de goeie optie, klanten zijn zeer ongeduldig en als ze niet meteen vinden wat ze zoeken, zijn ze snel weer weg, en nergens is het zo gemakkelijk om naar de collega's te lopen als op internet.

Ik denk dat het vooral een kwestie van organisatie is, zoals reeds eerder gezegd, het nieuwe magazijn eerst klaar maken, en dan verhuizen, maar ook de verhuis moet je goed organiseren, en dan kan je op korte tijd veel doen.
U hebt nog slechts enkele dagen om kans te maken op een gratis webwinkel bij
http://www.aresdesign.be
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht