Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
risue
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 april 2010

ladress

24 april 2010

ik ben bijzonder benieuwd naar hetvolgende.
wat zou de website www.ladress.com
kosten zou je die laten maken.
dus niet wat ie nu waard is met de vele bezoekers die het trekt,etc maar wat het zou kosten om een website als die te laten maken
uiteraard een grove schatting
ben benieuwd wat jullie take on this is :)
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

24 april 2010

mmm! La Dress.. een van mijn favorieten!

Dat is altijd lastig in te schatten omdat we niet weten wat je al hebt. De fotos van La Dress zullen ongeveer 200-300 euro per stuk zijn. Maar als jij tevreden bent met Stockphotos van 2-3 euro per stuk ziet alles er nog net zo professioneel uit.

Wil je ook een blog? Een facebook fan page? Regel je zelf de content? Teksten? Heb je al gekozen voor kleuren?

Ik schat dat wij www.zietuwel.nl voor een opdracht als deze richting 5000,- gaan. Voor dat bedrag heb je een compleet op maat gemaakt design. Eventueel zelfs met fotos en modellen die jouw kleding dragen. Precies de functies en betalingsprocedure zoals jij die in je winkel wilt. Kortom: een professionele webwinkel op maat. Vergelijkbaar met www.hm.com of www.ladress.com Je krijgt een ontwerp, software, stockphotos en een eerste content.

Als dat niet je budget is, je zo goedkoop mogelijk een alternatief wilt, zijn open source formules voldoende een alternatief om vrijwel identiek een webwinkel te starten voor 1000 euro. Zie de open source rubrieken voor meer info over die alternatieven.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

24 april 2010

Ik denk dat admin in de goede richting zit... bij getzenned.nl zal het ook ongeveer zoiets kosten... mits stockfoto's of aangeleverde foto's gebruikt worden.

Wil je een model en prof. fotograaf zullen er eerst offertes gevraagd moeten worden, modellenboeken bekeken worden etc etc
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
risue
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 april 2010

26 april 2010

heel erg bedankt voor beide reacties, dat geeft me een beetje een grove schatting
ik ga zeker contact opnemen om de verdere mogelijkheden te bespreken. nogmaals bedankt :)
mvg
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.