Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DJ Electronics
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 november 2009
Locatie: Papendrecht
Contacteer:

Verdwenen topics....

02 mei 2010

Het is mij opgevallen dat er geruisloos topics zijn verdwenen.:?
Nu is dat iets wat misschien soms nodig is om verschillende redenen, bijv. spam, gezwets of wegens andere oorzaken, feit is dat het behoorlijk irritant kan zijn als je op zoek bent naar iets wat er opeens niet meer is!

Dit forum is toch bedoeld om elkaar te helpen te helpen en tips te geven?
Zelf hebben wij ook hier en daar eens aan bijgedragen.
Zo ook in een topic wat dus nu is verdwenen.

Zou het dan niet zo prettig zijn, dat in ieder geval degenen die serieus hebben gereageerd, daarvan op de hoogte worden gebracht?!
Op deze manier vergaat de lust om (serieus) te reageren een beetje...
Electronica, beeld, geluid en nog veel meer...
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

03 mei 2010

Ik heb geen topics verwijderd. Welke topics mis je?

Enkel verplaatst naar andere rubrieken. Uit algemeen heb ik er een aantal verplaatst omdat die over promotie of software gingen. Misschien dat Eentje topics verwijderd heeft? Maar ik heb het er eerder met Eentje over gehad dat we dit tot een minimum zouden houden. Ik ben het met je eens dat we niet zomaar moeten verwijderen.
 
DJ Electronics
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 november 2009
Locatie: Papendrecht
Contacteer:

03 mei 2010

Ik heb geen topics verwijderd. Enkel verplaatst naar andere rubrieken. Uit algemeen heb ik er een aantal verplaatst omdat die over promotie of software gingen. Misschien dat Eentje topics verwijderd heeft? Maar ik heb het er eerder met Eentje over gehad dat we dit tot een minimum zouden houden. Ik ben het met je eens dat we niet zomaar moeten verwijderen.
Bedankt voor deze reactie.

Ondertussen moet ik m'n klacht een beetje nuanceren...
Ik heb nu inderdaad gezien dat een topic toch niet is verdwenen, maar verplaatst.
Niettemin is dit niet altijd gelijk te zien als je naar iets op zoek bent, temeer daar er geen zoekfunctie in dit forum is. Dus het blijft lastig.
Misschien dan toch een topic toevoegen waarin wijzigingen/verplaatsingen worden doorgegeven?
Electronica, beeld, geluid en nog veel meer...
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

03 mei 2010

Ook even hier op in hakend... ik heb zelf denk ik in totaal 1 of 2 topics verwijderd... 1 onvolledige en 1 die dubbel gepost is.

Wel heb ik een aantal topics verplaatst naar categorieën waar ze, naar mijn mening, beter tot hun recht kwamen.

De admin en ik hebben volgens mij ongeveer het zelfde idee over wat niet toegelaten moet worden, en dat is betrekkelijk weinig.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

03 mei 2010

Misschien dan toch een topic toevoegen waarin wijzigingen/verplaatsingen worden doorgegeven?
Of even de juiste rubrieken leren kennen. ;-)

Er zit inmiddels een (vrij goed verborgen ;-)) zoekfunctie in het forum. Je kunt je eigen berichten vinden door te zoeken naar je eigen gebruikersnaam via:
http://www.webwinkelforum.nl/search.php ... thor=admin