Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vocky
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2010

Kosten webshop

15 mei 2010

Wanneer ik een op maat gemaakte webshop laat bouwen wat ben ik ervoor kwijt en hoeveel weken/ maanden gaat het duren? De wens is dat de lay-out en de hele backoffice gemaakt wordt met een goed CMS systeem erachter. Ook dat er een link is met iDeal. En dat er met TNT ook een link is. Handelt het bedrijf deze linken en deals af of moet ik het regelen? Eigenlijk wil ik dat helemaal niet omdat ik er niets van af weet.

Ik heb bedragen van ruim een ton tot 2 ton gehoord en dat het meer dan een half jaar duurt. Terwijl ik na een onderzoekje op het internet meer bedragen vind rond de max 50.000 en er staat dat het binnen enkele weken online kan staan. Hoe komen ze dan aan het bedrag van meer dan een ton en dat het zo lang duurt? Ik schrik van het bedrag. Misschien kijk ik wel bij de verkeerde webshop bouwers.

Ik hoop dat iemand me raad kan geven. Of dat iemand me een goed bedrijf kan tippen.
Nieuwsgierig
 
Gebruikersavatar
LaptopPlus
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 april 2010
Locatie: Kampen
Contacteer:

15 mei 2010

Nieuwsgierig, er komen veel variabelen bij kijken. Een koppeling met iDeal of via een PSP? Een koppeling met TNT, van invoeren tot activeren? Of enkel van integratie 3s code?


Koppelingen met distribiteurs voor productaanbod? Of eigen aanbod? Aanbiedingen? Etc, etc...

Er zijn echt tientallen zaken waar je rekening mee moet gaan houden en van tevoren over na moet denken.

Een webwinkel volledig laten bouwen inclusief ontwerp kan meestal al vanaf een ca. € 2.000,- maar ik neem aan dat je begrijpt dat de webwinkels van www.bol.com of www.wehkamp.nl niet voor dergelijke bedragen gebouwd zijn.
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma
 
Vocky
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2010

15 mei 2010

Beste LaptopPlus,

Bedankt voor je reactie. We hebben een koppeling via een PSP. De koppeling met TNT weet ik niet precies. Het productaanbod komt van distributeurs maar dat is nog niet uitgewerkt. Geen idee hoe we dat het beste kunnen aanpakken. Het bedrijf weet het in elk geval (nog) niet en dat zal extra kosten met zich meebrengen om dat uit te denken en vervolgens te implementeren.

Er zullen inderdaad af en toe aanbiedingen zijn. Plus we bouwen onze eigen back-office. Maar die 2000 ligt dan heel ver weg van het bedrag van ruim een ton. Ik begin te twijfelen aan dit bedrijf en weet niet hoe ik erachter kom of ze te duur zijn of geen flauw idee hoe het aan te pakken en vandaar dat ze zo duur zijn en zoveel tijd nodig hebben.
Nieuwsgierig
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

15 mei 2010

Een webshop laten bouwen kan vanaf pak 'em beet 500 euro tot bedragen die in de tonnen lopen.

Maar om zelfs maar een schatting te kunnen doen moet de webshopbouwer wel precies weten wat je wil hebben.

Alleen op het eerste bericht afgaand kan geen enkele webshopbouwer serieus een offerte afgeven.

Wel kan ik je een schatting geven van de tijd vanaf ontwerp tot en met online zijn.

Ontwerpfase 2 weken.
Bijstellen ontwerp 1 week
slicen 1 week
implementatie 2 weken
puntjes op de i 1 week

dus in totaal een week of 7 plus of min een week als alles op rolletjes loopt.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht